آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۹۰ شهید مدافع حرم استان تهران متعلق به شهرری است

شهرری

به گزارش راگانیوز ، صفوی با اشاره به اینکه مراسم پلاک کوبی و نامگذاری این معبر با حضور خانواده این شهید و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، افزود: از ۳۸۰ شهید مدافع حرم استان تهران، ۹۰ شهید آن به شهرری اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه نامگذاری معابر بنا بر درخواست خانواده های معظم شهدا و نظر شورایاران منطقه و با هماهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران و اخذ مصوبه از شورای اسلامی شهر تهران انجام می شود، افزود: با تلاش های به عمل آمده و به منظور پرآوازه کردن نام شهدا در سطح شهر و محلات، تاکنون معابر زیادی به نام شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نامگذاری شده است.

شهردار منطقه ۲۰ زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را از مهمترین اولویت های مدیریت شهری برشمرد و یادآور شد: هر سال بخشی از ویژه برنامه های فرهنگی این مجموعه با محوریت تکریم خانواده معزز شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرا می شود تا از بهره معنوی و برکت نام و یاد شهدا برخوردار شویم.

بر اساس این گزارش شهید مدافع حرم، علی امرائی متولد سال ۶۴ بوده و در سال ۹۴ در درعای سوریه به فیض شهادت نائل شده است.

سید احمد صفوی اظهار داشت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، خیابان نگارستان یکم غربی—شرقی به عنوان اولین معبر منطقه ۲۰ تهران، به نام شهیدعلی امرائی از شهدای مدافع حرم مزین شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.