آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیام تبریک شهردار باقرشهر به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک شهردار باقرشهر به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش راگا نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ سعید استاد فرج ضمن تبریک این روز به همه صاحبان قلم در عرصه اطلاع رسانی گفت : هفدهم مرداد ماه، روز نکوداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و همه شهدای خبرنگار است، که با ایثار و از خود گذشتگی به این حرفه مقدس اعتبار بخشیده اند و به همه ثابت کردند که خبرنگاران، راویان عرصه اطلاع رسانی هستند که با عشق قلم می زنند .

۱۷ مرداد روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و مغتنمی برای پاسداشت تلاش انسانهایی است که در مسیر خدمت به مردم دست از تلاش برنمی دارند و با کلامی صادقانه در جهت اعتلا و پیشرفت کشورشان همواره در تکاپو هستند و با اطلاع رسانی دقیق خود به مردم آگاهی می دهند .

در ادامه این پیام آمده است :

نقش خبرنگاران به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی مؤثر و حیاتی است. بدون تردید حضور اصحاب رسانه در عرصه های مختلف خبر رسانی و انعکاس صحیح و به موقع اخبار نقش بسزایی در  ارتقای اطلاعات در سطح جامعه دارند ، که در این راه و رسالت خطیر و سترگ برای پاسخگویی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رضایت مردم و جامعه قدم های بسیار محکمی برداشته اند و دلسوزانه پیگیر حل مشکلات مردم و رابط آنها با مسئولین ذیربط هستند تا زمینه رشد و توسعه همه جانبه جامعه را فراهم می آورند .

اینجانب ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه ، این روز فرخنده را به تمامی صاحبان قلم درعرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت می گویم و دست همه خبرنگاران عزیز را برای ادامه تعاملات و همکاری های سازنده به گرمی می فشارم و از خداوند متعال برایتان آرزوی موفقیت و سربلندی را خواهانم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.