آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سارقان مسلح در تعقیب و گریز به دام پلیس افتادند

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛رضایی با اعلام این خبر گفت : عصر امروز در پی تماس شهروندان با ایستگاه شماره یک آتش نشانی باقرشهر خبر آتش سوزی و برخورد چندین خودرو در خیابان شهید پوردارایی باقرشهر اعلام شد .
وی با بیان اینکه ماموران آتش نشانی به سرعت خود را به محل حادثه رساندند ، افزود:سارقان مسلح سوار بر خودروی سمند در خیابان شهید پوردارایی باقرشهر در حال فرار از پلیس بوده که در پی این تعقیب و گریز با چندین خودروی پارک شده در این خیابان تصادف کرده اند .
مسئول آتش نشانی باقرشهر با اشاره به اینکه در این برخورد یک مادر و کودک دچار حادثه شده که به اورژانس تحویل داده شدند ؛ تصریح کرد : در این تصادف خودروی سارقان به شدت با چندین خوردو برخورد کرده که با نشست بنزین یک خودرو امکان آتش سوزی وجود داشت که با حضور به موقع همکارانمان محل مذکور ایمن سازی شد.
وی با اعلام اینکه سارقان مسلح با تلاش ماموران نیروی انتظامی باقرشهر دستگیر شدند ، اظهار داشت :خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته اما با برخورد خوردوی سارقان  با یک خودروی 206 و مغازه موبایل فروشی خسارات مالی برای صاحب مغازه در برداشت که پس از پاکسازی محل حادثه ماموران آتش نشانی به کار خود پایان دادند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.