آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برپایی کلاس های فوق برنامه در فرهنگسرای آفتاب

SONY DSC
SONY DSC

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛مسئول فرهنگسرای آفتاب در این باره گفت :انواع کلاس های آموزشی و هنری در فرهنگسرای آفتاب واقع در کوی ارغوان باقرشهر برگزار می شود .

وی در ادامه افزود : فرهنگسرای آفتاب به منظور ارتقای دانش ، مهارت و پر کردن اوقات فراغت شهروندان و کودکان باقرشهری انواع دوره های آموزشی و هنری را در این مجموعه دایر کرده تا علاقمندان در رشته های مختلف و مورد علاقه خود آموزش های لازم و کافی را ببینند .

عیسوند با اشاره به کلاس های آموزشی مختلف در این فرهنگسرا ، اظهار داشت : کلاس آموزشی روخوانی قرآن در تمام رده های سنی روزهای شنبه و دوشنبه ، کلاس ریاضی با چرتکه جهت تقویت ضریب هوشی کودکان در روزهای یکشنبه و سه شنبه ، کلاس آموزش زبان انگلیسی در تمام رده های سنی در 20 کلاس و کلاس خلاقیت درس ورزی تقویت هوش در فرهنگسرای آفتاب برگزار می شود .

مسئول فرهنگسرای آفتاب در خصوص آموزش کلاس های هنری ، تطریح کرد : کلاس های هنری نقاشی با رنگ روغن ، سیاه قلم ، طراحی ، نقاشی مختص کودکان ،خوشنویسی ، خط تحریری و موسیقی در تمام رده های سنی به علاقمندان آموزش داده می شود .

عسیوند با اعلام اینکه در فرهنگسرای آفتاب فوق برنامه نیز برپا می شود ، یادآور شد : کلاس مشاوره بهداشت برای خانواده ها با همکاری واحد سلامت شهرداری باقرشهر یکشنبه هر هفته و همچنین مشاوره خانواده قصه عشق با همکاری سپاه و بسیج منطقه هفته ای یک روز با موضوع روابط بین زوجین و تربیت فرزندان برای علاقمندان برگزار می شود .

وی از همکاری با کلانتری باقرشهر خبر داد و افزود :همکاران کلانتری باقرشهر هر هفته بروشور و بنر با موضوع آموزش پدافند غیرعامل ، آسیب های فضای مجاز و ماهواره برای نوجوانان به ما تحویل داده تا با نصب در فرهنگسرای آفتاب موضوعات ذکر شده اطلاع رسانی شود .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.