آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کارگاه آموزشی مراقبت از کودکان برای مادران باقرشهری برگزار شد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ مسئول آموزش شهروندی با اعلام این خبر گفت : به منظور آشنایی مادران در خصوص شناخت رفتارهای کودکان 3 تا 12 سال به برپایی کارگاه آموزشی اقدام نموده ایم .
وی در ادامه تصریح کرد : کودکان 3 تا 5 سال به صورت شفاهی ، 5 تا 7 سال با نقاشی و کتاب و 7 تا 12 سال با مطالعه مورد آموزش از طریق مادران قرار می گیرند لذا در این کارگاه آموزشی نوع رفتار مادران با کودکان در این سنین مختلف مورد بررسی قرار گرفت .
قربانی با اشاره به اینکه بزرگترین آسیب های اجتماعی در این سنین پایه ریزی می شود ، اظهار داشت : اگر مشکلات و سوالات کودکان در خانواده ها عنوان نشود بنابراین کودکان در مدارس با مطرح کردن سوالات خود با همکلاسی هایشان به دنبال جواب هستند که اغلب با جواب های نادرست مواجه می شوند از این رو در این کارگاه چگونگی رفتار با کودکان مورد بررسی قرار گرفت .
مسئول آموزش شهروندی نقش مادران در تربیت کودکان را نقشی بسیار مهم دانست و گفت : مادران باید تربیت و شناخت رفتار با کودکان خود را در الویت امور قرار داده و وقت بیشتری با آنان سپری کنند تا بتوانند فرزندانی آگاه و مفید پرورش دهند .
گفتنی است ؛ این کارگاه با حضور جمع کثیری از مادران باقرشهری از ساعت 10 تا 11 امروز صبح در حسینیه عبدل آباد باقرشهر برگزار شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.