آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ورزش از ارکان تأمین شادابی است

نتیجه تصویری برای روز تربیت بدنی

به گزارش راگانیوز ، مجتبی جانعلی به‌مناسبت فرا رسیدن 26 مهر ماه روز تربیت‌بدنی و ورزش طی پیامی این روز را تبریک گفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در این پیام آورده است: ورزش به‌عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی نه تنها یک روز، بلکه تمام روزها و ساعات زندگی را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

جانعلی ادامه داد: ورزش نماد همت، ایستادگی، قدرت و سلامتی و ارزش‌های والای انسانی است. در کنار توسعه فرهنگ ورزش در بین عموم مردم، کسب عناوین ارزشمند قهرمانی در ورزش حرفه‌ای سبب غرور ملی، عزت و اقتدار کشور و سر منشأ نشر ارزش‌های ملی و اسلامی می‌شود و باید همه با هم برای اعتلای نام زیبا و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌های ورزشی با استعانت از درگاه حضرت حق با برنامه‌ریزی، تلاش و همت بلند گام برداریم تا در کنار جامعه‌ای سالم و با نشاط، گنجینه‌ای از قهرمانان و پهلوانان غیور در ورزش کشور داشته باشیم.

وی بیان داشت: بدینوسیله از صمیم قلب این هفته را که مزین به نام تربیت‌بدنی و ورزش شده است خدمت تمام ورزشکاران و ورزش دوستان، قهرمانان، پیشکسوتان، داوران و مربیان، رؤسا، دبیران و نواب رئیس هیأت‌های ورزشی و خدمت‌کاران عرصه ورزش در حوزه‌های مختلف مجموعه بزرگ خانواده ورزش و جوانان کشور تبریک عرض کرده و از تلاش‌های همکاران خدوم در مجموعه ورزش شهرستان ری که نقش مهمی در دستیابی به توفیقات مختلف ورزشی در عرصه‌های گوناگون بین‌المللی و جهانی ایفا کرده و در انجام رسالت واقعی خود که نشر فراگیر فرهنگ ورزش عمومی در جامعه است، از جان و دل تلاش کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در بخش پایانی این پیام تاکید کرد: از درگاه خداوند منان سلامتی، بهروزی و توفیقات همگان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور مسألت می‌کنم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.