آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی باقرشهر به مناسبت هفته تربیت بدنی

0000000

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ در این پیام آمده است :

تربیت بدنی و ورزش به عنوان یکی از اساسی ترین نیازهای انسان است که سلامت روح و جسم را تامین می کند و برای شادابی ، نشاط و سلامت افراد در جامعه نقش بسیار مهمی دارد لذا باید به این مقوله توجه ای ویژه نمود .

ورزش حرفه ای و کسب عناوین مختلف قهرمانی در عرصه جهانی همواره  باعث غرور ملی و اقتدار کشور عزیزمان می شود و سربلندی مردم را در بردارد برماست که همه با هم برای به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه های بین المللی و جهانی با برنامه ریزی دقیق و تلاش های مستمر گام های محکم برداریم تا در کنار جامعه ای سالم و با نشاط ، قهرمانان و پهلوانانی از جنس غیرت و ایمان در ورزش کشور داشته باشیم .

در ادامه این پیام آمده است :

۲۶ مهر ماه روز تربیت بدنی فرصت خوبی برای تجلیل از خدمتگزارانی است که عرصه ورزش کشور که با توسعه ورزش همگانی ، برای ساختن جامعه ای سالم و پر نشاط و همچنین برای حضور مقتدرانه ایران اسلامی در میادین بین المللی تلاش فراوان می کنند.

ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش ، آرزوی موفقیت و سلامتی همه ورزشکاران عزیز به خصوص ورزشکاران باقرشهری را  در تمامی عرصه های داخلی و بین المللی از درگاه ایزد منان مسئلت داریم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.