آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دوره آموزشی پدافند غیر عامل با رویکرد اصول پژوهشی در پدافند غیر عامل در ناحیه یک شهرری برگزار می گردد

Image result for ‫پدافند غیر عامل‬‎

به گزارش راگانیوز ،  مراد شجاعی ضمن بیان این مطلب افزود: دوره 12ساعته ضمن خدمت پدافند غیر عامل با هدف بالابردن اطلاعات پرسنل اداری منطقه که به عنوان راهبران آموزشی و تربیتی منطقه می باشند روز سه شنبه یازدهم آبانماه در سالن جلال آل احمد ناحیه یک شهرری برگزار خواهد شد.
وی افزود: این دوره آموزشی با همکاری کارشناسی حراست ناحیه یک شهرری و انجمن پدافند غیرعامل کشور برگزار شده و در آن تلاش می گردد تا همکاران اداری با ابعاد پدافند غیر عامل و ارتباط آن با وظیفه شغلی خویش اطلاعات نسبی بدست آورند.
معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی ناحیه یک شهرری پدافند غیر عامل را مهمترین اصل استراتژیک برای حفظ دستاوردهای مختلف کشور از جمله فرهنگی و علمی دانست و خاطر نشان کرد: همه ما در سطوح مختلف وظیفه داریم تا تلاش خویش را برای فرهنگ سازی هرچه بیشتر این اصل به کار بندیم.
شجاعی در پایان ابراز امیدواری کرد برگزاری دوره های آموزشی برای پرسنل بر مبنای آموزش این اصل و تحقق و اشاعه روحیه پژوهش محوری بتواند در آموزش و پرورش که رسالت آن فرهنگ سازی و آموزش برای نسل آینده است تاثیرگذار بوده و در نهایت نتایج خوبی از آن حاصل گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.