آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرو ریختن آوار در یکی از انبارهای شهر کهریزک جان کارگر ۴۰ ساله را گرفت

خبرگزاری فارس: فرو ریختن آوار در یکی از انبارهای شهر کهریزک جان کارگر 40 ساله را گرفت

به گزارش راگانیوز ، صبح امروز فرو ریختن آوار در یکی از انبارهای محلات صنعتی، سبب حضور نیروهای آتش‌نشانی کهریزک در مدت زمانی کمتر از پنج دقیقه در محل حادثه شد.

وحید فروغی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تشریح این حادثه گفت: خبر فرو ریختن آوار در یکی از انبارهای واقع در محدوده صنعتی میدان عشقی، خیابان سپید مرغ از سوی یکی از شهروندان اطلاع‌رسانی شد که بلافاصله نیروهای ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی در محل حادثه حضور یافته و مشاهده کردند که سقف در حال احداث بخش ورودی انبار به طور غیر عمد و به دلیل عدم رعایت اصول مهندسی و قوانین سازه فرو ریخته است که متاسفانه دو کارگر نیز در زیر آوار محبوس شده‌اند.

سرپرست آتش‌نشانی و مرکز خدمات ایمنی شهرداری کهریزک در ادامه افزود: در این عملیات در کوتاه‌ترین زمان، اقدامات لازم در ارتباط با امداد و نجات کارگران انجام شد و پس از جمع‌آوری آوار و نجات محبوسین، اورژانس جهت انتقال مصدومان در محل حادثه حضور یافت که متاسفانه کارگر ۴۰ ساله افغانستانی به دلیل صدمات شدید وارد شده فوت کرد و کارگر ۶۵ ساله ایرانی که از ناحیه سر و کمر دچار مصدومیت شده بود به بیمارستان منتقل شد.

وی اظهار داشت: نیروهای آتش‌نشانی پس از انجام عملیات امداد و نجات و ارائه توصیه‌های ایمنی به کارفرمایان محل حادثه را تحویل نیروهای کلانتری حاضر در موقعیت داده و به ایستگاه بازگشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.