آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تجلیل از قهرمان مسابقات تکواندو جهان و سر مربی تیم دهیاری قمصر

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی قمصر؛  در مراسمی که با حضور ریئس شورای اسلامی  و مدیر سازمان آبفای روستایی شهرستان ری  و جمعی از ورزشکاران  برگزار شد، از سرکار خانم محمدیان قهرمان مسابقات تکواندو جهان  تجلیل شد و از زحمات ایشان در سمت سرمربی گری تیم تکواندو بانوان دهیاری قمصر تقدیر و تشکر صورت پذیرفت.

در این مراسم علی فرجی دهیار قمصر بااشاره به اینکه مسائل اخلاقی و دینی در ورزش باید نهادینه شود گفت:خوشبختانه تیم تکواندو بانوان دهیاری  یکی از تیمهای با اخلاق شهرستان ری  است.

فرجی با اشاره به موفقیت های تیم تکواندو بانوان دهیاری در عرصه استانی اظهار داشت: این تیم توانست در سالهای گذشته به مقام قهرمانی استان برسد که این مهم باتلاش کادر مربیگری قوی و زحمات شبانه روزی ورزشکاران بدست آمده .

دهیار قمصر افزود: تعداد مدال ها و قهرمانی تیم تکواندو بانوان دهیاری  در حال رشد است و قطعا این رشد فنی علاوه بر عوامل مجموعه ایی بیش از همه نتیجه زحمات خود ورزشکاران و مربیان می باشد.

درپایان از سرمربی تیم تکواندو بانوان دهیاری قمصر با اهداء لوح تقدیر توسط ریاست محترم شورای اسلامی قمصر تجلیل صورت پذیرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.