آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مراسم معارفه بخشدار جدید کهریزک برگزار شد

به گزارش راگانیوز ؛ آئین رسمی معارفه حسین توکلی بخشدار کهریزک با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری ، موسوی معاون  فنی عمرانی فرماندار ، فرمانده سپاه حضرت روح‌الله (ره) ، شهردار باقرشهر ،مدیران شهرداری باقرشهر ، اعضای شورای اسلامی باقرشهر، شورای اسلامی بخش کهریزک ، ریاست دادگاه کهریزک، رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران ، نخبگان بسیج رسانه شهرستان ری و خبرنگاران در سالن همایش بخشداری کهریزک برگزار شد .

فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم گفت : بخش کهریز ک یکی از بخش‌های مهم و استراتژیک استان تهران است و ما درصدد بودیم تا فردی را به‌عنوان بخشدار انتخاب کنیم که صلاحیت اجرایی در این حوزه را داشته باشد .

وی در ادامه افزود : در بخش کهریزک دو شهر مهم واقع‌شده است یکی باقرشهر به دلیل جمعیت و موقعیتش و دیگری شهر کهریزک که از شهرهای مهم شهرستان ری هستند که فردی که سکان‌دار این بخش می‌شود باید منطقه و محیط را خوب بشناسد و نحوه تعامل با مسئولین و پیچیدگی‌های سازمانی را آموخته باشد تا بتواند در راستای بهبود وضیعت بخش و شهر به مردم خدمت‌رسانی کند.

دکتر جمالی پور اظهار داشت : در پی شناختی که از آقای موسوی داشتیم ایشان را به‌عنوان بخشدار کهریزک قرار داریم که خوشبختانه عملکرد خوبی در این راستا داشتند و  به‌واسطه تجربه خوبشان مسائل را در چارچوب قانون به‌خوبی انجام می‌دادند لذا ایشان به معاون عمرانی فرمانداری ری ارتقا پیدا کردند تا از تجارب ایشان استفاده شود  .

وی با اشاره به اینکه حسین توکلی اشراف کامل به بخش کهریزک دارد تصریح کرد : یکی از دلایل انتخاب آقای توکلی  تخصص و تحصیلات  ایشان در حوزه شهری است که اشراف کامل به این بخش‌دارند و با توجه  سلامت کاری ایشان  و سابقه خوبی که در مدیریت اجرایی دارند می‌توانند پاسخ این اعتماد را به‌خوبی دهند و ظرفیت‌های جدید در این بخش به وجود آورند .

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه در خصوص اوضاع اقتصادی کشور گفت : امروز کشور ما در شرایط سختی قرارگرفته است و بااراده مردم و مسئولین برای رسیدن به توسعه پایدار می‌توانیم کشور را آباد نماییم ازآنجایی‌که کشورهای دیگر ظرفیتی پایین‌تر از کشور ما دارند و یک‌سوم منابع کشور ما را دارا نیستند لذا با اعتماد و اراده به یکدیگر به جایگاه‌های مهم بین‌المللی رسیده‌اند .

وی در ادامه یادآور شد : اگر ما بخواهیم طبق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در چارچوب سند چشم‌انداز بیست‌ساله نظام  و در راستای شعار امسال ، اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل قدم برداریم می‌توانیم با اعتماد ، اراده و کار مضاعف مردم و مسئولین وحدت و همدلی را به‌حداعلا برسانیم و به توسعه پایدار دست پیدا کنیم .

دکتر جمالی پور یکی از سیاست‌های اصلی دشمن را ایجاد اختلاف در میان مردم دانست و افزود : سرمایه انسانی مهم‌ترین عامل توسعه کشور است و اختلاف‌سلیقه‌های موجود سبب مانع پیشرفت کشور ، رشد منفی اقتصاد ، بیکاری و معضلات اجتماعی خواهد شد لذا این مسئله زنگ خطری است که ما را تهدید می‌کند و برماست  که وحدت و همدلی داشته  باشیم و با نقد منصفانه و ارائه راهکارهای عملی  کشور را به سمت عمران و آبادانی ببریم

فرماندار ویژه شهرستان ری التزام به قانون توسط مدیران را مهم‌ترین عنصر پیشرفت کشور دانست و خاطرنشان کرد : چشم‌اندازهای بیست‌ساله نظام ، سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و قوانینی که در مجلس شورای اسلامی تصویب می‌شود را باید مبنای کار قرار داده و طبق قانون عمل نماییم چراکه قانون راه‌حل مشکلات را به ما نشان می‌دهد .

وی در پایان یادآور شد :امروزه کشور نیاز به همدلی و وحدت دارد که باید با همبستگی و انسجام برای فردایی بهتر و آبادانی کشور تلاش کرده ، به مردم امید بدهیم و همه ما با درک درستی از شرایط کشور و منابع خدادادی طوری قدم برداریم  که نور امید در جامعه تابیده شود و مردم اعتمادشان نسبت به مسئولین بیشتر شود .

در پایان این مراسم حکم مسئولیت توکلی که از طرف وزیر کشور صادرشده بود  توسط مدیر روابط عمومی فرمانداری ری قرائت و توسط هدایت ا… جمالی پور تحویل ایشان شد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.