آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه باقرشهر :ریشه هر بدی و گناه در حب دنیا است

به گزارش راگانیوز ، حجت الاسلام موسوی امام جمعه باقرشهر در مراسم تکریم و معارفه بخشدار جدید کهریزک اظهار داشت : اگر خداشناسی و تقوا در تک تک افراد جامعه نهادینه شود ما دیگر شاهد نقصان های اجتماعی و کم کاری ها نخواهیم بود .
وی ضمن تبریک میلاد حضرت مسیح (ع) اظهار داشت :اگردر مسئولیت هایی که بر دوش ما نهاده می شود  بخواهیم موفق شویم مطابق فرموده خداوند متعال بایدخداترس باشیم تا در همهه امورخدا را در نظر داشته باشیم .
وی گفت :خداوند در قرآن کریم  به حضرت عیسی می فرماید ریشه هر بدی و گناه در حب دنیا است لذا کسانی که حب دنیا را در قلب خود دارند آنها را به همه افعال زشت سوق میدهد و ما امروز در سرتاسر دنیا شاهد قتل و کشتارها بخاطر این دنیا پرستی ها هستیم .
موسوی گفت : جمهوری اسلامی یگانه کشوری است که پیرو اهل بیت عصمت و طهارت است و ما باید این سعادت را به جهانیان  با رفتار و اعمالمان نشان دهیم .
وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس موسوی از توکلی به عنوان فردی انقلابی و مومن یاد کرد که در دوران های مدیریتی قبلی کارنامه درخشانی دارد و ابراز امیدواری کرد که در این جایگاه مدیریتی جدید نیز مانند گذشته کارنامه خوبی از خود به جای گذارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.