آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نیازهای معلولان ضایعه نخاعی ری تا پایان سال برطرف می شود

 

به گزارش راگانیوز ، حسین نحوی نژاد معاون امور توان‌بخشی سازمان بهزیستی در حاشیه بازدید از مرکز معلولان ضایعه نخاعی راگا در شهرری اظهار داشت: یکی از سیاست های اصولی سازمان بهزیستی این است که فعالیت های خود را در چهارچوب محور مشارکتی با کمک گروههای غیر دولتی و معتبری که از افراد دارای معلولیت حمایت می کنند، انجام بدهد.

نحوی نژاد گفت: ما از این موضوع استقبال و ظرفیت سازی می کنیم که طرح ها و برنامه های خود را با کمک دوستانی که در گروههای غیر دولتی هستند انجام بدهیم.

وی افزود: مرکز راگا یکی از انجمن های مفیدی است که در یک منطقه محروم شروع به کار کرده و یکی از مشکل دارترین گروه معلولان ضایعه نخاعی را تحت پوشش قرار داده است.

معاون امور توان‌بخشی سازمان بهزیستی با بیان اینکه نیازهای معلولان ضایعه نخاعی زیاد است، تصریح کرد: آموزش، ایاب و ذهاب، اشتغال و مسکن نیازهایی است که بایستی از طریق نهادهای غیردولتی پیگیری شود، تا اهداف مورد نیاز این افراد محقق شود.

نحوی نژاد ادامه داد: در باب تامین لوازم بهداشتی که از ضروریات این افراد است، سعی می کنیم همکاری نزدیکی با این مجموعه داشته باشیم و اعتبارات این مجموعه با توجه به محروم بودن منطقه افزایش پیدا کند و برخی کارهای پژوهشی و طرح ریزی و برنامه ریزی های آینده را مبتنی بر شواهد با مستندات خوب جلو ببریم.

وی با تاکید بر اینکه با نگاه ویژه ای مشکلات ری را بررسی مس کنیم، افزود: مرکز راگا طرح های خود را در خصوص تامین بودجه به ما ارائه بدهند تا پایان سال با افزایش اختصاص بودجه این مشکلات برطرف شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.