آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آیت الله هاشمی رفسنجانی دایره المعارف انقلاب اسلامی بود

آیت الله هاشمی رفسنجانی دایره المعارف انقلاب اسلامی بود

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری باقرشهر ؛ سعید استاد فرج ضمن تسلیت در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت : آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام راحل (ره) و همسنگر مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) بود که عمر با عزت خود را صرف مجاهدت در راه اسلام و حفظ ارزش های انقلابی نمود .
شهردار باقرشهر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را دایره المعارف انقلاب دانست و افزود : ایشان گنجینه‌ای ارزشمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند که ملت ایران مردی همانند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در تاریخ این مرز و بوم کمتر به خود خواهد دید .
وی در ادامه اظهار داشت : ملت بزرگ ایران در غم از دست دادن مردی نشسته است که لحظه ای دست از خدمت صادقانه و خالصانه با وجود شکنجه های بسیار و دسیسه های دشمنان برنداشته و همواره هم قدم با رهبر معظم انقلاب در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ آرمان های امام راحل (ره) بوده و سال های متمادی در مسیر دفاع و حمایت از انقلاب جمهوری اسلامی ایران گام برداشته است .
سعید استاد فرج در پایان درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی مبارز بزرگ انقلاب و را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، ملت بزرگ ایران و خانواده مکرم ایشان تسلیت گفت و برای بازماندگان آن بزرگوار از خداوند متعال صبر و اجر خواستار شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.