آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جشنواره موسیقی انقلابی «نواهای ماندگار ری» با حضور فرماندار ری برگزار شد

جشنواره موسیقی انقلابی «نواهای ماندگار ری» با حضور فرماندار ری برگزار شد
به گزارش راگانیوز ، «هدایت اله جمالی پور» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و دهه مبارک فجر افزود: آهنگهای دوران انقلاب، حس اتحاد و همبستگی میهنی به ایرانیان می دهد و رمز پیروزی و پایداری مردم نیز یکدلی، یکپارچگی و ایمان بود.

وی با اشاره به نامگذاری سال گذشته توسط مقام معظم رهبری افزود: همدلی و همزبانی باید در تمامی سالها مدنظر مسئولان، گروه های مختلف و مردم باشد تا شاهد شکوفایی روز افزودن کشور در تمامی عرصه ها باشیم.

«هدایت اله جمالی پور» تاکید کرد: امروز مردم ایران، پای آرمان های انقلاب و شعار هایی که رمز استقلال و عظمت کشور است، ایستاده اند و همه باید تلاش کنیم تا اعتمادی که مردم به دولت و نظام ایجاد شده، خدشه دار نشود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه دولت باید از حقوق تمامی مردم پاسداری کند افزود: دولت یازدهم منشور حقوق شهروندی جمهوری اسلامی ایران را با هدف استیفا و ارتقای حقوق شهروندی، تنظیم و ابلاغ کرده است و دولت تلاش جدی و فراگیر خود را برای این امر خواهد داشت.

وی افزود: بهترین و زیباترین دوران خدمت من در شهرستان ری سپری شده و متاسفانه شهری که پیشانی تاریخ ایران است، دچار محرومیت هایی است و از مهترین مسائل مدنظر فرمانداری ری ادای حقوق مردم شریف در حوزه فرهنگی و اجتماعی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ری خاطر نشان کرد: ساختار اداری شهرستان در چندین سال قبل در سطوح پایینی قرار داشت ولی اکنون برخی ادارات به اداره کل ارتقاء یافته و میزان و کیفیت خمت به مردم نیز افزایش یافته است.

«هدایت اله جمالی پور» این نوید را داد که به زودی ساختمان اداری مناسب و در شأن اهالی فرهنگ و هنر شهرستان ری به مساعدت سازمان برنامه ریزی و نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خریداری شود.

«سید محمد موسوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیز در سخنانی با اشاره به این‌که انجمن‌های نمایش، سینمای جوان، خوشنویسان، موسیقی، شعر و ادب و هنرهای تجسمی، امور فرهنگی و هنری شهرستان از جمله دوره های آموزشی، نمایشگاه‌های مختلف، محافل فرهنگی و هنری و برگزاری جشنواره‌های استانی و شهرستانی را بر عهده دارند، یادآور شد: تاکنون هنرمندان زیادی از این انجمن‌ها به جامعه فرهنگی و هنری معرفی شده‌اند و خدمات ماندگار و زیادی در حوزه فرهنگ و هنر کشور داشته‌اند.

در ادامه «علی رضا قدیری» مسئول انجمن موسیقی شهرستان ری نیز گزارشی از فعالیت های این انجمن را ارائه کرد.

تجلیل از «مرتضی شفیع» آهنگساز و نوازنده، رونمایی از اثر موسیقی «به رنگ پرچم»، تجلیل از هنرمندان و مدرسان موسیقی شهرستان ری، اجرای های موسیقی سنتی، موسیقی پاپ، تکنوازی و خوانندگی از جمله برنامه های این مراسم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.