آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اقتدار موشکی کشور بیانگر اقتدار و توان ملت ایران است

اقتدار موشکی کشور بیانگر اقتدار و توان ملت ایران است
 

به گزارش راگانیوز ، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری گفت: توان موشکی ایران فقط برای بازدارنگی و دفاع از مرز و بوم کشور ساخته شده است و به گفته سرداران نظامی، ایران انبوهی از موشک های نظامی دارد و از هیچ ابرقدرتی در جهان هراس ندارد.

وی با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی کشور نباید در برابر فضا سازی و هیاهوی دشمنان کوتاه بیایند و انفعالی برخورد کند اظهار داشت: ملت ایران بنا به این نصیحت امام خمینی(ره) که بر روی استقلال نظامی تاکید داشتند گام برمی دارد چرا که این راه سعادت و تعالی نظام اسلامی است.
شاهچراغی به روی کار آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا اشاره کرد و ابراز داشت: ترامپ از روز اول روی کار آمدنش اسلام هراسی و ایران هراسی در دستور کار خود قرار داده که این سیاست نشان از بدبینی و بد ذاتی این فرد است.
وی به بدبینی دولت جدید آمریکا در خصوص برجام و توافق هسته ای با ایران اشاره کرد و گفت: ملت ایران همواره آمریکایی ها را بد ذات و عهد شکن می شناسند و این گونه عهد شکنی ها در دولت اوباما نیز وجود داشته است.
شاهچراغی ادامه داد: ملت ایران باید بدانند دلیل ترس آمریکا و مستکبران جهان از ایران اسلامی اقتدار کشورمان است که در طول ٣٧ سال کوچکترین باجی به استکبار جهانی نداده است.
وی به این سخن رئیس جمهور آمریکا که گفته است در خصوص ایران همه گزینه ها روی میز است اشاره کرد و خاطر نشان کرد: آمریکایی ها اگر روی میز گزینه ای دارند این را بدانند که ملت ایران در صورت لزوم گزینه ای بالاتر از آن را از خود نشان خواهد داد.
وی اضافه کرد: ایران در طول شش سال گذشته توانسته دو کشور عراق و سوریه را تغذیه کند و اجاز ندهد که آمریکایی ها سیاست های خصمانه خود را که یکی از آنان برکناری بشاراسد رئیس جمهور قانونی سوریه بود را در منطقه اجرا کند و همانگونه که همه شاهد هستیم بشاراسد ماند ولی آمریکایی ها و گروه های وابسته به آن یکی پس از دیگری با خفت و خواری از سوریه خارج شدند.
شاهچراغی در ادامه به تحولات کشور بحرین اشاره کرد و بیان داشت: مردم مظلوم بحرین دچار پادشاه خود فروخته و دیکتاتوری شده اند که به دنبال خوش خدمتی به آل سعود و انگستان است.
وی ادامه داد: پادشاه بحرین به سعودی ها قول دستگیری شیخ عیسی قاسم را در مدت دو ماه داده بود که با مقاومت مردم و جوانان این کشور مواجه شد و در حال حاضر شش ماه از زمان قول پادشاه این کشور به سعودی ها می گذرد و این کار بخاطر دفاع جانانه مردم این کشور از شیخ عیسی است.
شاهچراغی افزود: مردم بحرین می دانند شیخ عیسی در صورت دستگیری سرانجامی مانند شیخ نمر خواهد داشت به همین دلیل اجازه دستگیری این روحانی را به دولت نمی دهند.
وی با بیان اینکه سران کشورهای عربی که برای خوش خدمتی به سران سعودی، انگستان و آمریکا دست به کشتار ملت خود می زنند باید از سرنوشت شاه ایران درس بگیرند گفت: شاه ملعون ایران به مراتب قوی تر و ژندارم منطقه بود ولی در آخر آمریکایی ها و انگلیسی ها شاه ایران را با خفت به کشور خود راه ندادند.
شاهچراغی در ادامه به ایام الله دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: عید ملی واقعی ملت ایران دهه فجر است چرا که در این ایام ملت ایران پس از ۳۰۰ سال از حکومت های خودکامه و وابسته به بیگانگان قاجار و پهلوی رهایی یافتند و طعم خوش استقلال و آزادی را چشیدند.
وی ادامه داد: ملت ایران در روز ٢٢ بهمن با حضور پررنگ و حماسی در جشن ملی کشور شرکت خواهند کرد و در مقابل تمام تهدید های و ادعاهای دشمنان ندای مرگ بر آمریکا سر خواهند داد.
شاهچراغی به میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اشاره کرد و به «ایرنا» گفت: حضرت زینب(س) بانویی است در نامش در کنار امام حسین(ع) می درخشد و ایشان نماد پر فروغ استقامت و ایستادگی هستند.
مسئولان و مدیران شهری شهرستان ری از جمله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری و صفوی شهردار منطقه ۲۰ به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در نماز سیاسی و عبادی جمعه حاضر شدند و پس از آن با مردم شهرستان ری ملاقات چهره به چهره و صمیمی داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.