آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۲میلیارد ریال از سوی شورای شهر تهران برای تجهیزات ورزشی شهرستان ری اختصاص یافت

به گزارش راگانیوز ، مراسم تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان شهرستان ری در المپیک، پاراالمپیک، جهانی و آسیایی که در سال های ۹۴ و ۹۵ افتخار آفرینی کرده اند در سالن ولیعصر فرهنگسرای ولاء برگزار شد.

این مراسم با حضور ابوالفضل ملاجعفری معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، قاسمی معاونت دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، سلیمی معاون امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، جوهری رئیس فدراسیون باستانی، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، سیداحمد صفوی شهردار منطقه ۲۰ تهران، سرهنگ علی طلوعی فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم (ع) شهرری، مجتبی جانعلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، هادی تمهیدی معاون سیاسی فرماندار شهرستان ری، حجت الاسلام عبدالحسین مسلمی معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰، پیشکسوتان، قهرمانان، ورزشکاران، و علاقه مندان به ورزش برگزار شد.

شهرری پیشتاز در مدال 

فرماندار شهرستان ری در این مراسم به سخنرانی پرداختهو در خصوص افتخار آفرینی قهرمانان ری و کمبود امکانات ورزشی این منطقه مطالبی بیان کرد.

جمالی پور گفت:شهرری در مدال آوری نامی درخشان دارد اما امکانات و ظرفیت های این شهرستان محدود بوده و نیازمند سرمایه گذاری بیشتر در حوزه اعتبارات و امکانات از سوی شهرداری و وزارت ورزش است.

تخصیص ۲میلیارد ریال اعتبار برای اداره ورزش ری از سوی شورای شهر تهران

در ادامه مراسم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در سخنانی کوتاه ضمن خیر مقدم به مدعوین، از زحمات فرمانداری شهرستان ری، مدیرعامل پالایشگاه تهران، شهرداری منطقه۲۰ و تمام مجموعه ها و کسانی که اداره ورزش را حمایت و همراهی می کنند، تشکر و قدردانی کرد.

جانعلی گفت: علیرضا دبیر عضو شورای شهر تهران و قهرمان ارزنده شهرری، مبلغ ۲میلیارد ریال برای تجهیزات ورزشی شهرستان ری مصوب کردند که یک میلیارد و دویست میلیون ریال از آن پرداخت شده و ۸۰۰میلیون ریال دیگر فردا به حساب اداره ورزش وارز می شود.

تجلیل از خانواده شهید آتش نشان رضا شفیعی

در بخشی از این مراسم از خانواده شهید آتش نشان رضا شفیعی که در حادثه پلاسکو جان خود را ازدست داد، تجلیل و تقدیر شد.

برنامه های شاد و متنوع دیگری از جمله اجرای موسیقی های انقلابی از دیگر بخش های این مراسم بود.

در پایان مراسم از قهرمانان مدال آور شهرستان ری از جمله حمید سوریان، حمیده عباسعلی، علیرضا فغانی، محمد نصیری، محمد ابراهیم امامی، حسین اجاقی، خانواده مرحوم عبدالله زارع و … با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.