آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

​نصیری با امام جمعه شهرری دیدار کرد

​نصیری با امام جمعه شهرری دیدار کرد

به گزارش راگانیوز ، نادر نصیری عصر جمعه در دیدار با شاهچراغی امام جمعه شهرری با تشریح برنامه های اداره کل بنیاد شهید ویژه هفته بزرگداشت شهید گفت: این روز بهانه ای برای تجلیل مقام والای شهید، ایثارگران و تکریم خانواده های عزیز آنان است.
وی گفت: بهره گیری از ظرفیت همه نهادها و مردمی کردن بزرگداشت روز شهدا، ارتقای کیفی همه برنامه ها و مراسم های مرتبط با این روز و تمایز برنامه های روز شهدا با سنوات قبل را و نوآوری و ابتکار در این زمینه را از جمله سیاست های کلی برنامه های این روز است.
نصیری با بیان اینکه برای زمینه سازی تکریم این روز ملی برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است افزود: ارسال پیامک و تبلیغات محیطی، نصب بنر در مساجد و تجلیل از شهدای هر محله، نصب بنر شهدای شاخص در میادین مرکزی شهر، کاشت نهال به نام و یاد شهدای گرانقدر از جمله این برنامه ها است.
وی گفت: اعزام پیام آوران ایثار به مدارس، برگزاری یادواره شهدا، مراسم غباروبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، تکریم والدین شهدا و نواختن زنگ ایثار و شهادت مدارس از دیگر اقدامات مرتبط با این روز است.
نصیری دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، دیدار با خانواده شهدای متولد و یا شهید شده در روز ۲۲ اسفند، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، هنری و ادبی، قرائت زیارت عاشورا در گلزار شهدا و ادارات، برپایی ایستگاه صلواتی و مسابقه کتابخوانی و همچنین کوهنوری و پیاده روی جانبازان و راهپیمایی خانواده های کارکنان بنیاد شهید به سمت گلزار شهدا را از دیگر برنامه های این روز مبارک عنوان کرد.
وی همچنین از بهره برداری از دو طرح عمرانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران خبر داد و افزود: ساختمان اداری ستاد و ساختمان بنیاد شهید ملارد در آستانه این روز با حضور حجت الاسلام و المسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر مسئولان مورد بهره برداری قرار گرفت.
نصیری همچنین با اشاره به رسالت اداره کل برای تکریم جامعه شاهد و ایثارگری تجلیل از ۱۰۰۰ مادر دو شهید در شهرستان ری و تجلیل از ۱۵۰ همسر شهید را از دیگر برنامه های این روز ذکر کرد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.