آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تجلیل از ۲ هزار پدر و مادر شهید در شهرری

 

به گزارش راگانیوز ؛ حسین نصرالله اظهار داشت: همزمان با ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا در سالروز صدور فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی مراسم تجلیل و تکریم از دو هزار پدر و مادر شهید در آستان شیخ صدوق (ره) با سخنرانی آیت‌الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران از ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم امسال برای نخستین­بار به دلیل نزدیکی ولادت حضرت علی(ع) روز پدر با حضور دو هزار پدر و مادر شهید برگزار می­شود، ادامه داد: این مراسم بی‌نظیر در کشوردر سه سال گذشته با حضور هزار پدر و مادر شهید در شهرستان ری برگزار شد که سابقه چنین تجمع باشکوهی از این تعداد خانواده شهدا در کشور وجود ندارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های هفته شهید از ۱۶ اسفندماه با تشییع پیکر شهید مدافع حرم شهید سعید انصاری آغاز شد، خاطرنشان کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده­های معظم شهدا، تجلیل از ایثارگران و جانبازان شاغل در ادارات، تبلیغات محیطی و به طور خاص و غباروربی، اردوهای زیارتی خانوده شهدا و عطر افشانی مزار پدران و مادران شهدا از مهم‌ترین برنامه­های این هفته است.

نصرالله به چهار هزار و ۷۰۰ دیدار در قالب طرح سپاس از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در سال جاری اشاره کرد و افزود: اکثر ادارات و دستگاه‌های دولتی در اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان بسیار فعالانه و با احساس مسئولیت برخورد کردند.

وی با اعلام اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در ایام دهه فجر چهلم انقلاب اسلامی تصریح کرد: رونمایی از دو کتاب، برگزاری چندین یادواره شهدا، دیدار با ۶۰۰ خانواده شهید در بخش کهریزک از دیگر برنامه‌ها هفته شهید در شهرستان ری خواهد بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در پایان بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و اجرای بیانیه مهم مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی تأکید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.