آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مراسم تجلیل از جانبازان اعصاب و روان شهرستان ری برگزار شد

به گزارش راگانیوز ، معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در این مراسم با بیان اینکه خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران بر گردن همه مردم ایران حق دارند گفت: وظیفه خدمات رسانی مطلوب به این قشر معزز و معظم هم وظیفه ذاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران و هم وظیفه و تکلیف شرعی تمام نهادهای دولتی و کارکنان ادارات است.
امیر مرادی به زحمات و تلاش های بی وقفه خانواده ها جانبازان و سختی های خانواده شهدا در راه انقلاب و دفاع از کشور اشاره کرد و عنوان داشت: فرزندان شهدا و جانبازان باید مورد حمایت تحصیلی بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار بگیرند تا این افراد با ایمان و با کفایت سکان اداره کشور را در سطوح بالای کشور بدست گیرند.
وی تاکید کرد: فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران باید با تلاش مضاعف در جهت توسعه و آبادانی کشور گام بردارند و به کارمندی در ادارات دولتی بسنده نکنند بلکه باید خود را حافظان اصلی این نظام بدانند و مانند پدرانشان در راه آبادانی و عزت کشور گام های بلند بردارند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در ادامه این مراسم با بیان اینکه برنامه های فرهنگی مانند بزرگداشت روز جانباز می تواند در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان بسیار مفید باشد عنوان داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری به مناسبت روز جانباز با ارائه ۲۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در طی سه روز از جانبازان ۷۰ درصد، اعصاب روان و جانبازانی که در بخش فرهنگی ادارات شهرستان شاغل هستند تجلیل می کند.
حسین نصراله به این سخن رهبر معظم انقلاب که فرموده اند: شهدا ستاره هایی هستند که می شود با آنها راه را پیدا کنیم و جانبازان تنها کسانی می باشند که هنوز از جنگ فارغ نشده اند اشاره کرد عنوان داشت: تجلیل از جانبازان و تکریم خانواده های شهدا به گونه ای که یاد و خاطره حماسه آفرینی این عزیزان در خاطر ملت بزرگ ایران بماند موجب خواهد شد که نسل جوان کشور به خوبی این ستاره های درخشان آسمان کشور را بشناسند و از آنان الگو بگیرند.
وی با بیان اینکه در تمام دنیا به جانبازان و مجروحانی که از جبهه های نبرد برگشته اند ارزش و احترام خاصی قائل هستند اظهار داشت: ارزش شهدا و جانبازان در فرهنگ تشییع بسیار والا تر از سایر فرهنگ ها است چرا که این افراد برای دفاع از کشور و دین خود پاره ای از جان خود را فدا کرده اند برای همین اساس بر همه مردم و بخصوص مسئولان واجب است که در هر شرایطی به تکریم این عزیزان بپردازند.
نصراله خاطر نشان کرد: امروز ملت بزرگ ایران با توجه به اوضاع نابسامان امنیت کشورهای منطقه با روح و جانشان پی به عظمت کار شهدا و جانبازان برده اند و در هر شرایطی دواطلبانه از این افراد تجلیل می کنند.
چهارم شعبان مصادف با سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز نام گذاری شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.