آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیام تبریک سرهنگ اصغر آرزومندی به مناسبت ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار

متن پیام  فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله (ره): سپاه پاسداران شجره طیبه و درخت تناور و پربار انقلاب اسلامی است‌ همان که بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در وصفش فرمودند «اگر سپاه نبود کشور هم نبود». سپاه رشد و بالندگی خود را در میادین سخت نبرد دفاع مقدس و بحران‌های گوناگون به دست آورده و از آنچنان آب‌دیدگی و تجربه گرانسنگی برخوردار است دشمنان این مرز و بوم ‌با همه ترفندهای شیطانی خود‌ قادر نیستند روند رو به اعتلای این نهاد مقدس ‌را ‌متوقف سازند.

این نهاد کارآمد و تأثیرگذار مایه‌ مباهات ملت ایران و ناکامی دشمنان شده است. مهار توطئه‌های ضد‌انقلاب و گروهک‌های تجزیه‌طلب ، خنثی‌سازی  کودتاهای آمریکایی- صهیونیستی در ماه‌ها و سال‌های اولیه پیروزی انقلاب، مقابله با تهاجم وحشیانه ارتش بعثی در جنگ تحمیلی ، نقش آفرینی در عرصه‌‌ سازندگی و رفع محرومیت از چهره‌‌ کشور پس از دفاع مقدس وتلاش همه‌جانبه و خستگی ناپذیر در ارتقای توان بازدارندگی و اقتدار دفاعی کشور، تنهابخشی از تلاشهای مخلصانه وپیشتازانه ای است که سپاه پاسداران عزیز در دفاع ازکیان انقلاب اسلامی وخدمت به مردم ایفا نموده ‌است .همچنین ازجانبازان عزیز مان نیزکه با شجاعت و ایثار خود در دوران دفاع مقدس و سال های پس از آن ،همچون نگینی درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین می‌درخشند و با تأسی از حضرت اباالفضل العباس(ع) به الگوی ماندگار صبر و ایثار تبدیل شده‌اندتقدیر می نمایم.

اینجانب فرارسیدن ایام خجسته و پربرکت شعبانیه و مناسبت های فرخنده این ماه را به مردم شریف و همچنین غیورمردان جانباز و ایثارگر و پاسداران همیشه پیروز و خانواده معظم شهداء تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.