آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرمانده سپاه حضرت روح الله(ره) از حوزه بسیج‌کارمندان سپاه حضرت روح الله مستقر‌ در شهرداری باقرشهر بازدید کرد

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ فرمانده سپاه حضرت روح الله(ره) به همراه هیأت همراه در ح حوزه بسیج‌کارمندان سپاه حضرت روح الله مستقر‌ در شهرداری باقرشهر حضور یافت .
سرهنگ آرزومندی در این بازدید گفت : کمک های فکری و اجرایی نیروهای انقلابی است که ما را جهت تقویت بسیج و رسیدن به نقطه مطلوب که همان خواسته رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است سوق می‌دهد و بسیار خوشحال و سرافرازیم که همواره بسیج و نیروهای بسیجی روز به روز فعالتر از گذشته در امور پیش قدم هستند .
شهردار باقرشهر در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز پاسدار یادآور شد : پاسداران انقلاب اسلامی در هر شرایطی دفاع از اسلام را وظیفه خود می دانند و امروز شاهد هستیم که رزمندگان سپاه با بصیرت خود پاسداری از انقلاب را با تمام شاخصه های آن مبنای حرکت خود قرار داده اند .
سعید استاد فرج این روز فرخنده را فرصت مناسبی برای پاسداران دانست و تصریح کرد : خدمت رسانی ، تعامل و همکاری سپاه با مجموعه شهرداری باقرشهر در چند سال اخیر توسعه و پیشرفت های زیادی در راستای آبادانی باقرشهر به ارمغان آورده است که جا دارد از فرمانده سپاه ناحیه ضرت روح الله (ره) به همین منظور تشکر و قدردانی نماییم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.