آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهرستان “ری” مهد جانبازان انقلاب اسلامی است

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی بنیاد ری ، حسین نصراله در مراسم تجلیل از جانبازان و بزرگداشت اعیاد شعبانیه عنوان کرد : بمناسبت هفته گرامیداشت جانباز ویژه برنامه ی سه روزه تدارک دیده شد که درروز اول با مراسمی خدمت جانبازان هفتاد درصد بودیم و در روز دوم افتخار خدمتگزار جانبازان ششیمیایی و اعصاب و روان را بعهده داریم .
وی خاطرنشان کرد شهرستان ری دارای ۷۳۰۰ جانباز است که نشان دهنده ایثار در سطح این شهرستان است و این آمار برابری و رقابت با برخی از استانهای کشور می کند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ری در این مراسم محدویدت مالی در زمینه  فرهنگی بنیاد اشاره کرد و افزود : با تمام محدودیت ها با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری و آموزش و پرورش ناحیه ۲ ری مراسمی ویژه با برنامه های متنوع برای ایثارگرارن و جانبازان به اجرا گذاشتیم .
وی افزود: با استعانت از خداوند منان و مشارکت دیگر دستگاههای اجرایی در سال گذشته ۲۲ برنامه مختلف برگزار کردیم که اهم این فعالیت ها و برنامه ها تجلیل از ۱۰۰۰ مادر شهید بود که در اسفندماه در هفته بزرگداشت شهدا در شهرستان ری برگزار شد.
این مراسم معنوی با حضور امیر مرادی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران ، وکیلی رییس اداره فرهنگی ، حسین نصراله رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ری و محمد اسدنژاد رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری و همچنین جانبازان و خانواده آنان برگزار شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.