آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

منتخب شورای شهر تهران: شهرداری باید به دنبال درآمدهای پایدار باشد

به گزارش راگانیوز ، حسن خلیل آبادی  با تصریح به اینکه شهرداری با تراکم فروشی و درآمدهای غیر پایدار نمی تواند اداره شود افزود: برای تعریف درآمد پایدار برای شهر باید کارشناسان اقتصاد شهر ورود کنند.

وی گفت: از دولت دوازدهم نیز انتظار داریم تا سهم شهرداری در بخش های مختلف را بپردازد و برای اداره بهتر شهر و جلب نظر مردمی که حضوری پرشور در روز انتخابات داشتند به شهرداری و شورای شهر آینده کمک کند.
خلیل آبادی انتخاب شهردار را مهمترین اولویت شورای شهر تهران در آغاز فعالیت ذکر کرد و افزود: این شورا باید تلاش کند تا شهرداری کارآمد، توانمند، مقبول همه جریان ها و متخصص در امور شهری انتخاب کند تا پاسخگوی همه انتظارات باشد.
وی گفت: شورای شهر آینده برای رفع مشکلات در زمینه های شهرسازی، معماری، آلودگی هوا، ترافیک و روابط انسانی و فرهنگی حاکم بر شهر برنامه های مدونی دارد که محور آن مشارکت دادن همه شهروندان در اداره شهر از جمله تقویت شورایاری ها و سمن ها است.
خلیل آبادی با اشاره به اقدامات اخیر شهرداری در افزایش تعهدات خود افزود: هر اقدامی شهرداری از جمله استخدام های بی رویه و یا تعهدات مالی، مورد پذیرش شورای شهر آینده نیست و بهتر است که این نهاد در روزهای پایانی فعالیت خود اقدامات روزمره خود را انجام دهد.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.