آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پایش شبانه واحدهای صنعتی در شهرستان ری

به گزارش راگانیوز  به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران، زهره عبادتی از پایش و گشت شبانه اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری، به‌منظور جلوگیری از تخلیه نخاله‌های ساختمانی و سوزاندن انواع زباله و پسماند در شب‌هنگام و ایجاد آلودگی هوا، خاک و آب خبر داد.

وی گفت: پس از اخذ دستور قضایی با همکاری نیروی انتظامی و بخشداری کهریزک، از چندین واحد تولید قیر، انبار گرانول، ضایعات پلاستیک و زباله‌سوزی که به دلیل فعالیت غیرمجاز و ایجاد دود موجب آلودگی شدید هوای منطقه شده بودند، بازدید و نسبت به صدور اخطاریه زیست‌محیطی اقدام شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری ادامه داد: همچنین نسبت به متوقف کردن کامیون باری به دلیل حمل و جابه‌جایی غیرمجاز ضایعات پلاستیکی اقدام شد.

عبادتی افزود: با توجه به اینکه عمده واحدهای متخلف در شب فعالیت می‌کنند و آلودگی‌های ناشی از فعالیت این واحدها سبب آلایندگی در بخش‌های هوا، خاک و آب شهرستان می‌شود، به همین منظور برای حفظ سلامت محیط زیست و شهروندان، این اداره با استفاده از توان و ظرفیت‌های خود و با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به‌شدت با خاطیان برخورد خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.