آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری نشست‌های تخصصی «پاتوق فرهنگی تسنیم» در شهرری

راگا نیوز:مدیریت فرهنگی ـ هنری منطقه 20 گفت: یازدهمین دوره از سلسله نشست‌های تخصصی «پاتوق فرهنگی تسنیم»، با کارگاه آموزشی با عنوان «مقایسه دختران در غرب و ایران» در شهرری برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: برگزاری نشست‌های تخصصی «پاتوق فرهنگی تسنیم» در شهرری

به گزارش راگا نیوز، سید رضا موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص یازدهمین نشست پاتوق فرهنگی تسنیم گفت: دوره آموزشی «تسنیم» به همت فرهنگسرای ولاء و با هدف ارتقاء دانش و افزایش کارایی فعالان فرهنگی تربیتی حوزه دختران برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگسرای ولاء افزود: این نشست‌ها با حضور کارشناسان فرهنگی و مربیان تربیتی، اساتید و صاحب نظران و مراکز و موسسات فرهنگی این حوزه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: یازدهمین گردهمایی اعضای پاتوق فرهنگی تسنیم با حضور استاد محسن مجتهد زاده، مبلغ بین المللی و مدیر مرکز تخصصی تربیت مبلغ اسپانیایی زبان در آمریکای لاتین با موضوع آموزشی «مقایسه دختران در غرب و ایران» خواهد بود.

مدیریت فرهنگی ـ هنری منطقه 20 ذکر کرد: محسن مجتهد زاده سطح 3 حوزه علمیه قم و در حال تحصیل در سطح 4 حوزه علمیه قم و دارای کارشناسی ارشد ادیان ابراهیمی دانشگاه ادیان و مذاهب قم است.

مدیر فرهنگسرای ولاء ادامه داد:  مجتهدزاده در کنفرانس‌های مختلفی در خارج از کشور شرکت داشته و در دانشگاه‌های خارجی تدریس می‌کند.

موسوی عنوان کرد: یازدهمین نشست از این سلسله نشست‌ها پنج‌شنبه هفتم شهریور ماه از ساعت 16 در سالن اجتماعات ولیعصر(عج) فرهنگسرای ولاء برگزار می‌شود.

رئیس فرهنگسرای ولاء با اشاره به برگزاری دوره‌های آتی تسنیم افزود: طی دوره‌های آتی نیز کارگاه‌هایی با موضوع رسانه و دختران (فرصت‌ها و تهدیدها)، بررسی وضعیت اجتماعی دختران در جهان امروز، الگوهای موفق فعالیت‌های دخترانه در جهان اسلام، آسیب شناسی روابط دختر و پسر، بازشناسی دختران در قرآن، آشنایی با منظومه تربیتی دختران در اسلام و جایگاه دختران در ادبیات داستانی (معاصر) با حضور اساتید عالی رتبه برگزار شده و در پایان این دوره نیز به شرکت کنندگان در این کارگاه‌ها، مدرک پایان دوره از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعطاء می‌شود.

این گزارش حاکی است، علاقمندان برای شرکت در این دوره می‌توانند به آدرس شهرری، میدان نماز، بوستان ولی‌عصر (عج)، فرهنگسرای ولاء مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.