آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حماسه آفرینی مردم شریف باقرشهر در راهپیمایی گسترده 22 بهمن

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛  صبح امروز مردم شریف و غیور باقرشهر بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن حماسه آفریدند و اقتدار ملت ایران را به نمایش گذاشتند .

از ساعات اولیه صبح امروز همزمان با سراسر کشور مردم شریف و متدین باقرشهر سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی را جشن گرفته و با حضور گسترده و پرشور در راهیچمایی 22 بهمن خط بطلانی بر نقشه شوم دشمنانان ایران کشیدند .

مردان و زنان باقرشهری بار دیگر با شور و شعور انقلابی خود حماسه‌ای ماندگار آفریدند و یک صدا ایران را فریاد زدند و ثابت کردند هیچ‌گاه از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی خود عقب‌نشینی نمی‌کنند و همواره دشمنان را نا امیدتر از قبل خواهند کردند  مردم عزیز باقرشهر از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان ، نشان دادند که در سایه ولایت پذیری، اتحاد و همدلی می توانند به ظلمت و تاریکی غلبه کنند   .

در این مراسم باشکوه و جشن پیروزی انقلاب اسلامی شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر ، کهریزک ، دهیاران ، بخشدار کهریزک ، ائمه جمعه ، مسئولین شهری ، بسیجیان ، ورزشکاران ، خانواده معزز شهدا و اقشار مختلف باقرشهر حضور داشتند و  با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه باردیگر حماسه خلق کردند و در مقابل استکبار جهانی ایستادند .

امروز همگان با حضور خود نشان دادند که ملت ایران، مردمی هستند که با وجود هر مشکلی پای آرمان های امام و انقلاب ایستادگی می کنند و در مقابل تحرکات دشمن حماسه می آفرینند.

گفتنی است ؛ مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح امروز از ابتدای خیابان سی متری امام خمینی (ره) آغاز شده و رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه کشور در مصلی بزرگ باقرشهر به سخنرانی پرداخت و همچنین گروه سرود ارتش قطعاتی حماسی نواختند و پس از قرائت قطعنامه این مراسم باشکوه به اتمام رسید .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.