آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار ری: ظرفیت روستاها برای ورزش جوانان و نوجوانان فراهم شده است

به گزارش راگانیوز ؛ هدایت‌الله جمالی‌پور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به افتتاح سالن ورزشی شهدای روستای قمی‌آباد اظهار کرد: در این پنج سال، مؤلفه‌های مهم مدنظر در شهرستان ری، آب شرب، راه و درمان بود و سعی کردیم همه مشکلات را با فراغ بال بیشتری رسیدگی کنیم.

وی تصریح کرد: هر چند این خدمت‌رسانی برای مردم کافی نیست و باید تلاش بیشتری داشته باشیم و آرامش در امور به ما کمک می‌کند تا بهره‌وری بیشتری داشته باشیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: همه نهادها با همکاری و تعامل خود باعث این آرامش شدند و می‌توان به همکاری بخش‌های مختلف به‌خصوص هر 6 امام جمعه شهرستان ری اشاره کرد.

جمالی‌پور بیان داشت: رفع مسائل و دغدغه‌ها نیازمند تلاش تمام دستگاه‌های اجرایی برای خدمت‌کردن بهتر به مردم است و امیدوارم این روحیه همدلی تداوم داشته باشد تا بتوانیم در بحث اشتغال نیز چشم‌انداز ۲۰ ساله نظام و برنامه ششم توسعه را محقق سازیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری اظهار کرد: امروز یکی از نیازهای اساسی جوانان، مسأله ورزش است و قریب به ۹۵ درصد از ظرفیت روستاها برای ورزش جوانان و نوجوانان فراهم شده؛ ورزش باعث جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و معضلات پیش‌رو می‌شود.

جمالی‌پور تأکید داشت: در بحث اشتغال، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، چشم‌انداز ۲۰ ساله نظام، تحقق برنامه ششم توسعه مد نظر است که به آن اهداف بلندمدت برسیم.

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.