آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

انفجار مواد محترقه در محله دولت آباد تهران/۳ نفر مصدوم شدند

به گزارش راگانیوز ؛ سید جلال ملکی ظهر شنبه گفت: حادثه انفجار در یک منزل مسکونی در محله دولت آباد در ساعت ۱۲:۴۱ به سامانه آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۲ ایستگاه آتش نشانی اعزام و در عرض ۳ دقیقه و چند ثانیه در محل حاضر شدند.

ملکی ادامه داد: محل حادثه یک منزل یک طبقه قدیمی به وسعت حدودا ۱۰۰ متر بود که داخل اتاق های آن به عنوان محلی برای تولید، بسته بندی و نگهداری مواد محترقه مانند فشفشه استفاده می شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: این مواد محترقه برای چهارشنبه آخر سال فراهم شده بود که هم مواد اولیه برای تولید و هم مواد آماده ارائه بازار با حجم زیاد در اتاق های این منزل نگهداری می شد.

وی گفت: در ابتدا در این منزل یک انفجار رخ داده و سپس تبدیل به آتش سوزی شده بود، زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند، اتاق های این منزل کاملا شعله ور بود.

ملکی گفت: یک خانم حدودا ۶۰ ساله، یک پسر نوجوان ۱۵ ساله و یک دختر خانم حدودا ۱۲ ساله نیز در منزل حضور داشتند، که خانم و پسر نوجوان شدیدا دچار سوختگی از نقاط مختلف بدن خصوصا سر و صورت شده و دختر نوجوان دچار دود گرفتگی شده بود.

وی اضافه کرد: هنگام حضور آتش نشانان، این افراد در محاصره شعله های آتش بودند، که آتش نشانان در اولین اقدام مصدومین را خارج کرده و به محل امنی انتقال و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی افزود: در اثر شدت انفجار بخشی از شیشه ها و درب و پنجره ها تخریب شده و اتاق ها کاملا شعله ور و در حال سرایت به منزل همسایگان بود، که آتش نشانان بلافاصله خاموش کردن آتش را در دستور کار قرار داده و از سرایت آتش به اطراف جلوگیری کردند.

وی افزود: آتش خاموش و محل ایمن سازی و ساعت ۱۳:۳۲ تحویل عوامل انتظامی شد.

مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.