آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

به‌کارگیری نیروی غیربومی در قرچک خیانت به جوانان این شهرستان است

 

به گزارش راگانیوز ، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در خطبه‌های پیش از خطبه نماز جمعه‌اظهار داشت: باتقوا و توکل بر خدا و استفاده از منویات قرآن‌کریم درراه حق قرار می‌گیریم و هدف قرآن هدایت بندگان است تا در آخرت سعادتمند شود.

نقوی حسینی گفت: شهدای جمهوری اسلامی ایران برای خدا، انجام‌وظیفه و اطاعات از خدا زندگی و از هرگونه اقدام خلاف دوری می‌کردند و درراه دفاع از وطن هم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی افزود: 5 مرداد سالروز اولین اقامه نماز جمعه در ایران است و نهاد مقدس نماز جمعه پایه‌گذاری شده است؛ نماز جمعه در 40 سال گذشته به بزرگ‌ترین پایگاه مردمی تبدیل‌ شده است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: امروز پایگاه‌های نماز جمعه و امامان جمعه نظرات و مواضع رهبری را اعلام می‌کنند و از تریبون‌های نماز وحدت‌آفرین، مواضع و عقاید رهبری را پیش می‌برند.

وی تصریح کرد: در هفته یک روز نیروهای ولایی و انقلابی در کنار هم جمع می‌شوند و از نظرات رهبری آگاه می‌شوند و در این روزبه آگاهی کامل دست پیدا می‌کند. نماز جمعه محل استقرار نیروهای انقلابی و ولایی است. همه باید در نماز جمعه حضور باشکوه داشته باشند تا دشمن از حضور مردم ایجاد ترس کند.

وی بیان داشت: نماز جمعه شهرستان قرچک باشکوه برگزار می‌شود؛ این شکوه و عظمت با حضور جوانان انقلابی و ولایت‌مدار به امامت امام‌جمعه انقلابی است که در بیان نظرات انقلابی کم‌نظیر است و در بین امامان جمعه در دشت ورامین مردمی است.

وی اذعان داشت: مردمی بودن از خصوصیات مسؤول خدمتگزار است؛ نظام به پشتیبانی همین مردم در دنیا عرض‌اندام می‌کند و اقتدار نظام بر پایه حمایت‌های مردمی است.

وی خاطرنشان کرد: ای مسؤول، مردم ولی‌نعمت ما هستند؛ تکریم ارباب‌رجوع را به نحوه شایسته انجام دهید؛ با روی خوش با مردم برخورد و از بی‌ادبی به مردم پرهیز کنید. این نظام به پشتیبانی همین مردم در دنیا عرض‌اندام می‌کند.

این مسؤول گفت: اگر رؤسای ادارات روحیه مردمی و انقلاب نداشته باشند، نظام صدمه خواهد خورد. رفاه‌زدگی و تجمل‌گرایی در بین مسؤولان افزایش‌یافته است؛ حال شما می‌بینید امام‌جمعه شما مردمی و ولایی است، از این نعمت امام‌جمعه استفاده کنید.

وی تأکید کرد: هر جا گوش به‌فرمان ولی‌فقیه نبودیم ضربه خوردیم؛ مراقب دشمن باشید.

نقوی اظهار کرد: بعد از افتتاح بیمارستان باید خدمات‌رسانی به مردم افزایش یابد و بیمارستان قرچک برای فاز دوم به نحو احسن تجهیز شود.

نماینده مردم دشت ورامین اذعان داشت: بیمارستانی که دولتی ساخته‌شده است و از اعتبارات دولت بهره‌مند شده است، تمام تعرفه‌ها باید دولتی باشد و هیچ‌کس حق دریافت تعرفه غیردولتی را ندارد.

وی در ادامه گفت: هر شغلی در شهرستان قرچک ایجاد شود مخصوص جوانان قرچکی است و دادن این شغل به‌غیراز قرچکی خیانت به مردم و جوانان این شهرستان است.

نقوی در خصوص جذب در بیمارستان افزود: برای جذب نیرو در بیمارستان شهرستان از نیروهای بومی استفاده کنید و می‌توان با برگزاری آزمون استخدامی نیروها را جذب کرد.

 

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.