آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری گردهمایی راهکارهای پرورش نبوغ کودکان در جنوب تهران

مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 با هدف آشنایی والدین با نیازهای کودکان گردهمایی راهکارهای پرورش نبوغ کودکان را با عنوان «پا به پا» یک‌شنبه 21 مهرماه برگزار می‌کند.

خبرگزاری فارس: برگزاری گردهمایی راهکارهای پرورش نبوغ کودکان در جنوب تهران

به گزارش راگا نیوز، سمیه مهدکیا در ارتباط با برگزاری گردهمایی راهکارهای پرورش نبوغ کودکان در جنوب تهران گفت: این همایش با هدف آشنایی والدین با نیازهای کودکان در جهت رشد استعدادها و تقویت مهارت‌های یادگیری برگزار می‌شود.

مسئول واحد آموزش فرهنگسرای ولاء اظهار داشت: همایش پرورش نبوغ کودکان با عنوان «پا به پا» ویژه آموزش والدین و با حضور دکتر ربابه نوری و دکتر حمیدرضا انصاری کارشناسان برجسته کشور در جهت پرورش خلاقیت و استعداد کودک برگزار می‌شود.

وی افزود: والدین و کودکان می‌توانند با شرکت در این همایش از تجربیات کارشناسان و مشاورین برجسته کشوری بهره‌مند شوند.

مهدکیا با اشاره به اینکه در این همایش والدین می‌توانند آسیب‌های کودکان خود را شناسایی کنند، ذکر کرد: در این همایش پس از شناسایی آسیب‌های کودکان، راهکارهایی نیز برای این امر ارائه می‌شود.

مسئول واحد آموزش فرهنگسرای ولاء در ارتباط با با این همایش ذکر کرد: والدین می‌توانند به‌طور رایگان در این همایش شرکت و سوالات خود را در پایان جلسه از مشاورین بپرسند.

مهدکیا با اشاره به برنامه‌های دیگر این منطقه برای کودکان ذکر کرد: در این همایش اعضای موسسه UCMAS نیز حضور خواهند داشت و در مورد برنامه UCMAS (چرتکه) برای والدین و کودکان توضیحاتی را ارائه خواهند کرد.

مسئول واحد آموزش فرهنگسرای ولاء با اشاره به این همایش ذکر کرد: این همایش 21 مهرماه از ساعت 10 تا 12 در سالن حضرت ولی‌عصر (عج) واقع در فرهنگسرای ولاء برگزار می‌شود.

مهدکیا در پایان با اشاره به محل برگزاری همایش ذکر کرد: علاقمندان برای شرکت در این همایش می‌توانند به فرهنگسرای ولاء واقع در شهرری، میدان نماز مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.