آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جوان ترین فرماندار استان تهران معارفه شد /حسین توکلی فرماندار ملارد شد

نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: در زمان جنگ تحمیلی فرماندهان جوانی داشتیم که با هدایت‌های رهبر و معمار کبیر انقلاب در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح با دست‌های خالی ایستادند و از تمامیت ارضی کشور دفاع و از بحران‌های بسیاری عبور کردند.

جوانان توان بالایی برای توسعه ملارد دارند

محمد محمودی شاه نشین در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم جوان گرایی تاکید کرد و گفت: قطعاً جوان‌گرایی در شهرستان ملارد سبب می‌شود که رشد بیشتری در جذب اعتبارات و توسعه خدمات با ایجاد زیرساخت‌های لازم برای حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران داشته باشیم.

وی برخی کوته نظری ها را عامل برخی عقب‌افتادگی‌ها در ملارد دانست و گفت: باید از این مسائل دوری و برای رشد و توسعه شهرستان همت کرد.

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی افزود: حضور جوانان در عرصه‌های مختلف خدمت به عموم مردم تأثیر بسزایی در صحنه‌های سیاسی، خدماتی و اجرایی کشور دارد.

محمودی شاه نشین بار اشتباهات جوانان را کم ارزیابی کرد و افزود: جوانان با داشتن توان بالایی که به واسطه سن و سال دارند در کنار تجاربی که از بزرگان دریافت می‌کنند، می‌توانند، آینده روشنی را برای کشور متصور بود.

در این مراسم فرماندار سابق ملارد و سرپرست فعلی فرمانداری قرچک نیز در سخنانی از توجه استاندار تهران به شهرستان های این استان تقدیر کرد و گفت: ۴ انتخابات مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان، ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر در سال های فعالیت بنده در فرمانداری ملارد برگزار شد، که امنیت و صحت انتخابات و حضور پرشور مردم در این انتخابات مایه افتخار است.

بهمن خطیبی با بیان این که در مدت تصدی فرمانداری ملارد، تمام سعی خودمان را کردیم، تا بخشی از مشکلات ملارد را رفع کنیم، افزود: خدمات انجام شده وظیفه ما بوده است و باید همواره سعی کنیم، به مردم خدمت رسانی کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: فرمانداران نه‌تنها نماینده عالی دولت هستند، بلکه نماینده عالی نظام هم منصوب می‌شوند، حتی قوه قضایی، مجلس و خودِ قوه مجریه که قوای سه‌گانه این نظام را تشکیل می‌دهند نماینده آن‌ها هستند که بتوانند در جهت مدیریت منطقه‌ای و محلی موفق باشند و در مدت تصدی فرمانداری ملارد سعی داشتیم، عامل سیاست های دولت و نیز نظام اسلامی باشیم.

از نظرات مشورتی بزرگان در پیشبرد امور بهره گرفته شود

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران نیز گفت: مبارزه با فساد اقتصادی و نیز سعی در خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم از مهم ترین وظایف فرمانداران در استان تهران است.

شکرالله حسن بیگی همکاری تمام مسئولین ملارد با فرماندار جدید را سبب توفیق هرچه بیشتر وی در خدمت رسانی به مردم دانست و افزود: ملارد شهرستان بسیار مهمی است، که می بایست با همکاری و تعامل همه جانبه و استفاده از نظرات مشورتی بزرگان در جهت پیشرفت هرچه بیشتر این شهرستان کوشش شود.

تاکید بر مشورت گرفتن و استفاده از نیروی جوانان

وی جوان گرایی را از رویکردهای استانداری تهران در انتخاب فرمانداران دانست و گفت: نیروی جوان و نیز مشورت گرفتن از جوانان، تعامل و هم صدایی و هم فکری سبب پیشبرد امور می شود.

حسن بیگی رضایت خداوند و مردم را مهم ترین هدف مجموعه مدیریت دولتی در استان تهران دانست و گفت: برای انتخاب مدیران به هیچ عنوان زیر بار فشار نمی رویم و برای تعیین فرماندار و نماینده دولت حتما تصمیم گیری به صورت دقیق انجام می شود.

در ادامه این مراسم، حکم توکلی کجانی به عنوان سرپرست فرمانداری ملارد به وی اعطا شد.

بر اساس این گزارش، حسین توکلی کجانی پیش از این بخشدار کهریزک، از توابع شهرستان ری بوده است.

بهمن خطیبی، فرماندار سابق ملارد نیز ۳۰ مرداد سال جاری، به عنوان سرپرست فرمانداری قرچک معارفه شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.