آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شرایط اسکان مسافران در پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم(ع) مهیاست

به گزارش  راگانیوز سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: محوطه ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برای اسکان مسافران نوروزی مهیا شده و مورد استقبال زائران قرار گرفته است.

صفوی با اشاره به آماده باش مدیریت شهری برای خدمت رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی، افزود: این محل اسکان شرایط لازم از لحاظ امکانات رفاهی، خدماتی، عمومی و بهداشتی برای استقرار مسافران را دارد.

وی به ایمنی فضاهای پیرامونی حرم نیز اشاره کرد و گفت: طبق هماهنگی های انجام شده با متولیان امر، مسافران می توانند در امنیت کامل در فضاهای پیش بینی شده پیرامون حرم مستقر شوند و از امکانات موجود استفاده کنند.

صفوی به آماده باش عوامل اجرایی مدیریت شهری در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: با استقرار پایگاه های اطلاع رسانی گردشگری، توزیع بسته های فرهنگی و گردشگری، نقشه های معرفی آثار تاریخی شهرری و تبلیغات محیطی راهنمای مسافران، گردشگران با اطلاع از مراکز شاخص دیدنی به محل های اسکان راهنمایی می شوند تا دچار سردرگمی نشوند.

وی ادامه داد: با مشارکت آموزش و پرورش نیز تعدادی از مدارس برای اسکان مسافران آماده سازی شده است که مسافران در صورت تمایل می توانند از این مراکز نیز بهره مند شوند.

شهردار منطقه 20 خدمت رسانی به زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را افتخار ارزشمندی برشمرد و یادآور شد: ایام نوروز فرصت مغتنمی است تا علاوه بر شهروندان پایتخت، شهروندان شهرهای دیگر نیز با ظرفیت های تاریخی، باستانی و مذهبی شهرری آشنا شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.