آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار ری از نامگذاری ۱۸ تا ۲۴ آذرماه به نام هفته فرهنگی ری خبر داد

فرماندار ویژه شهرری گفت: همزمان با ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ آذرماه عنوان هفته فرهنگی ری نامگذاری می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، هدایت الله جمالی‌پور فرماندار ویژه شهرری، امروز در آخرین جلسه هماهنگی ستاد هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) که در دارالتولیه این آستان برگزار شد، گفت: همزمان با ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ آذرماه عنوان هفته فرهنگی ری نامگذاری می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس از سوی شورای فرهنگی همزمان با ولادت عبدالعظیم حسنی(ع) هفته ولادت این امامزاده واجب التعظیم با عنوان هفته فرهنگی ری نامگذاری شد، امید که در این هفته شاهد فعالیت‌های فرهنگی خوبی در راستای ری شناسی و معرفی شخصیت حضرت عبدالعظیم(ع) باشیم.

جمالی‌پور با بیان اینکه شهرری فرصت ‌و ظرفیت‌های بالایی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی باید در این ایام برگزار شود و محور همه برنامه های هفته فرهنگی ری باید حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) باشد.

فرماندار ویژه شهرری ادامه داد: امیدوار هستیم از سال آینده سمینارها و کنفرانس‌های علمی مفیدی همزمان با برنامه‌های آستان مقدس و هفته فرهنگی ری برگزار شود و دانشگاه علوم حدیث در برگزاری بهتر این کنفرانس‌های علمی نقش قابل توجهی می‌تواند داشته باشد.

وی نامگذاری هفته فرهنگی ری را عاملی برای فعالیت بیشتر در گسترش و ترویج فرهنگ و معارف حضرت عبدالعظیم(ع) بیان کرد و اظهار داشت: با نامگذاری هفته فرهنگی ری می‌توان کارهای منسجم فرهنگی را با همه نهادها و دستگاه‌ها به ویژه شهرداری تهران در هفته فرهنگی ری انجام داد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.