آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آبفای منطقه6 به سوی اجرای استانداردهای جدید مدیریتی(ویرایش2015)

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی آبفای منطقه، استانداردهای ایزو هرشش سال یک بار جهت مناسب و به روز بودن، بازنگری می شوند.استانداردهای ایزو 9001 و 14001نیز با همین هدف و همچنین به منظور تسهیل بیشتر استفاده از آن در ارتباط با سایر استانداردهای مدیریتی، در سال 2015 مورد بازنگری قرار گرفت؛ از همین رو آبفای استان تهران حرکت به سوی تغییر ویرایش استانداردهای مدیریتی جهت اجرایی کردن استانداردهای جدید در سطح شرکت های آب و فاضلاب استان تهران را از الزامات مدیریتی خود قرار داده است.

   بر همین اساس، دفتر پژوهش و بهبود مدیریت آبفای منطقه6- شهر ری درجهت حرکت به سوی اهداف مدیریتی شرکت و اجرایی کردن استانداردهای جدید ایزو 2015-9001 و ایزو2015-14001، دوره‌ی آموزشی ویژه‌ای برای رابط های استراتژی(IMS ) شرکت برنامه ریزی و در دستور کار قرار داد.

   این گزارش می افزاید: از ابتدای سال جاری تاکنون دو مرحله‌ی این دوره‌ی آموزشی برگزار شده است و تغییرات و بازنگری‌های صورت گرفته در ویرایش جدید استانداردهای مدیریتی همچون، الزامات تغییر یافته، اقدامات اولیه برای تغییر مستندات، تغییرهای تعاریف و ساختارها و … به رابطان اطلاع رسانی و آموزش داده شد.

   این دوره‌ی آموزشی در چهار نوبت برنامه ریزی شده است و مرحله‌های سوم و چهارم این دوره‌ی آموزشی تا پایان اردیبهشت ماه جاری برگزارخواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.