آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آتش سوزی در توقفگاه خودروها شهرری

بی احتیاطی به هنگام جوشکاری در توقفگاه خودروها و تجهیزات عمرانی درمیدان صفائیه شهر ری با عث آتش سوزی در این مکان شد.

آتش سوزی در یک کارخانه تولید کفش  در شهر ری مهار شد

به گزارش راگانیوز، كارگران در حال جوشکاری و برشكاری بودند كه ناگهان این حادثه اتفاق افتاد.
کارگران درساعت 11 صبح امروز این آتش سوزی را به سامانه 125 اطلاع داده و درخواست کمک فوری کردند که ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 14 را به شهر ری، میدان صفائیه، ابتدای جاده معدن اعزام كرد.عباس زارعی معاون عملیات منطقه 7 آتش نشانی تهران كه در محل حادثه حاضرشده بود، دراین باره گفت: آتش سوزی در محوطه باز یک گاراژ كه بعنوان كارگاه و پاركینگ خودروهای سنگین استفاده میشد رخ داد و طی آن یك دستگاه كمپرسور و و دیگر لوازم صنعتی آتش گرفت.

وی افزود: در ابتدا کارگران اقدام به خاموش کردن آتش کردند ولی به دلیل وجود ظروف گازوئیل و روغن در محل، شعله های آتش توسعه پیدا کرده و کنترل آتش از دست کارگران خارج شد.

زارعی در مورد چگونگی عملیات خاموش کردن آتش، تصریح کرد: آتش نشانان با استفاده از لوله های آبده به سرعت به مبارزه با این آتش سوزی پرداخته و از سرایت آن به کمپرسور ها و تراکتورهایی كه دراطراف محل حادثه قرار داشت، جلوگیری كردند.

معاون عملیات منطقه 7 آتش نشانی با اشاره به این که دراین آتش سوزی به هیچ یک از کارگران و افراد حاضر صدمه ای نرسید، خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر در خصوص علت اصلی بروز این حادثه همچنان توسط کارشناسان آتش نشانی ادامه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.