آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

انجام ویزیت رایگان پزشکی و توانبخشی در امین آباد شهرری

بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی به مناسبت روز پزشک، در قالب طرح «طلایه داران سلامت»، ویزیت و مشاوره رایگان پزشکی و توانبخشی در پایگاه بسیج دهیاری امین آباد شهرری اجرا کرد.
خبرگزاری فارس: انجام ویزیت رایگان پزشکی و توانبخشی در امین آباد شهرری

به گزارش راگانیوز، نادره نادرجاه، مسئول امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: بسیج جامعه پزشکی دانشگاه، این طرح را با همکاری مجتمع آموزشی، درمانی و پژوهشی روانپزشکی رازی، تا  آغاز هفته دفاع مقدس (31 شهریور) به صورت یک روز در هفته، در سایر مناطق محروم استان تهران نیز اجرا خواهد کرد.

 وی افزود: در این طرح، تیم درمانی پزشکی و توانبخشی شامل پزشک، روانشناس، مشاوره کودک، خانواده، گفتاردرمان و پرستار، اقدام به مشاوره های کودک و بزرگسال و انجام آزمایش های تشخیصی اولیه جهت ارزیابی مشکلات گفتاری، شناختی ، مشکل افت تحصیلی، بیش فعالی و عدم توجه و تمرکز  می کند و در صورت نیاز افراد به مشاوره های تخصصی، از طریق سیستم ارجاع، به کلینیک ها و مراکز درمانی دانشگاهی ارجاع داده می شوند.

 نادرجاه همچنین، مشاوره های پزشکی و سنجش فشارخون، قندخون و BMI را از دیگر خدمات طرح طلایه داران سلامت معرفی کرد که توسط تیم درمانی پزشکی به اهالی مناطق محروم ارائه می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.