آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آتش سوزی کارگاه۸۰۰ متری مبل در جاده ساوه/یک آتش نشان مصدوم شد

به گزارش راگانیوز، سید جلال ملکی صبح شنبه از آتش سوزی کارگاه مبل در جاده ساوه خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۴:۴۱ بامداد امروز، یک مورد آتش سوزی در کارگاه مبل در جاده ساوه، خیابان سعید، به سامان ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده و بلافاصله ۳ ایستگاه به عنوان نیروی کمکی به محل اعزام شد.

وی با بیان این که محدوده وقوع آتش سوزی خارج از حوزه استحفاظی شهرداری تهران است، گفت: محل آتش سوزی یک مجتمع کارگاهی تولیدی بود، که چندین باب سوله که غالبا با کاربری مبل سازی و نگهداری مواد اولیه ساخت مبل در آن فعالیت می کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با توضیح محل و چگونگی حادثه افزود: ۳ باب سوله در کنار یکدیگر قرار داشتند، که ۲ عدد از سوله ها به وسعت ۸۰۰ متر که به یکدیگر راه هم داشتند و مقدار زیادی از مواد تولید شده یا لوازم اولیه تولید مبل در آن ها نگهداری می شد، دچار آتش سوزی شده بود، شدت حرارت و ارتفاع شعله ها به حدی بود، که سقف ها را تخریب کرده و آن ها را روی شعله ها ریخته بود، که روند عملیات را با مشکلاتی روبرو می کرد.

ملکی با بیان این که آتش به سرعت در حال سرایت به سوله سوم و سوله ها و کارگاه های اطراف بود، گفت: بخش هایی از سوله سوم نیز تحت تاثیر آتش قرار گرفته و خسارت هایی دیده بود، اما آتش نشانان با حضور به موقع و اتخاذ سیاست های عملیاتی مناسب از سرایت آتش به اطراف جلوگیری کردند.

وی از دودگرفتی یکی از آتش نشانان در این حادثه خبر داد و افزود: این آتش نشان به سرعت مداوا و آتش خاموش و از وارد آمدن خسارات مالی بیشتر جلوگیری شد، عملیات آتش نشانان تهرانی در ساعت ۶:۳۵ به پایان رسید و محل برای لکه گیری تحویل آتش نشانان چهاردانگه شد.

مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.