آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آثار برگزیده در جشنواره تئاترمعلولین استان تهران مورد بازبینی قرارگرفت

 

 به گزارش راگانیوزعباس شفیعی هدف از برگزاری جشنواره تئاتر معلولین را ارتقای سطح کیفی زندگی ، ایجاد امکانات و فرصت های مناسب به منظور ارایه توانمندی و افزایش همکاری میان هنرمندان تئاتر و معلولین علاقه مند به هنر و نمایش عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مرحله استانی جشنواره تئاترمعلولین مهرماه سال جاری در شهرری برگزار شد، افزود: در بازبینی این آثار سه داور از جشنواره تئاتر معلولین منطقه آفتاب، مدیرکل بهزیستی شهرستان ری و جنوب تهران، سه کارشناس فرهنگی هنری از بهزیستی استان تهران ، اصفهان و ری حضور داشتند.

شفیعی اظهار داشت: نتایج این بازبینی ها به منظور حضور گروه های برتر در جشنواره منطقه ای از طریق سایت دبیرخانه جشنواره منطقه آفتاب دراواخر بهمن ماه سالجاری اعلام می شود.

وی گفت: جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین آفتاب اردیبهشت سال آینده با حضور گروه های منتخب تئاتر از استانهای تهران، اصفهان، ایلام، مرکزی، البرز، قم و چهارمحال و بختیاری در اصفهان برگزار می شود.

این گزارش حاکیست ، آثار برگزیده جشنواره تئاتر معلولین استان تهران عبارتند از در بخش تئاتر کودک ونوجوان ‘آشپزخانه جادویی’ به کارگردانی ‘مرجان محمد پور’ با اجرای گروههای معلولین ذهنی دفتر مرکز حضرت زینب (س) و ‘لبخند رنگین کمان’ به کارگردانی ‘شاهین کهن’ با اجرای معلولین ذهنی پسر مرکز NGO مردمی و ‘پیشگویی های بوجانگای دم راکتی’ به کارگردانی ‘رامتین رمضانی’ و ‘فیروزه شریعتی’ با اجرای معلولین ذهنی دختر و پسر موسسه خورشید و در بخش تئاتر صجنه ای ‘مسافرین شیراز’ به کارگردانی ‘محمد بختیاری’ با اجرای معلولین آسایشگاه خیریه کهریزک و ‘آهسته صدایم کن’ به کارگردانی ‘سید غلامرضا زمانی’ و دربخش تئاتر خیابانی ‘یک روز با معلول’ به کارگردانی ‘مرتضی مالکی زاده ‘ می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.