آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آسفالت و جدول گذاری کمربندی غربی باقرشهر رو به اتمام است

کمربندی غربی باقرشهر در صورت تامین اعتبار تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ مهندس حسنی با اعلام این خبر گفت : آسفالت و جدول گذاری پروژه کمربندی غربی از سمت متروی باقرشهر تا روستای خیر آباد با یاری خدا ظرف یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید .

وی در ادامه افزود : از پل مترو باقرشهر تا پل زیرگذر خیر آباد زیرسازی آسفالت و قیرپاشی پروژه کمربندی غربی نیزبا تلاش شبانه روزی همکاران واحد فنی عمرانی شهرداری باقرشهر در حال انجام است .

مسئول واحد فنی عمرانی شهرداری باقرشهر تصریح کرد : زیر سازی و جدول گذاری تیرهای سیمانی از سمت مترو باقرشهر جزو معارض هستند که با همکاری شهرداری تهران تا یک ماه آینده تکمیل خواهند شد و همچنین با انتخاب پیمانکار و تامین بودجه 130 میلیون تومانی از سمت شورای اسلامی باقرشهر می توانیم تیرهای سیمانی را جای گذاری کرده و با جابه جایی خطوط لوله گاز پروژه کمربندی غربی راتقریبا تکمیل نماییم .

گفتنی است ؛ این کمربندی حدوداً ۴ کیلومتراست که ایستگاه متروی باقرشهر وروستای خیرآباد را به علامه عسگری (اتوبـان بهشـــت زهرا(س) ) وصل می کند برای افتتاح فاز ۴ این پـروژه حدود ۲ میلیاردتومان اعتبارتخصیص داده شده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.