آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آغاز احداث مرکز سلامت روستای قشلاق داودآباد قرچک

به گزارش راگانیوز ، این مرکز به همت نوادگان شیخ عباس قمی مولف کتاب مفاتیح الجنان و مرکز خیریه محدث در روستای داودآباد قرچک احداث و در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار می گیرد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک در این مراسم گفت : این مرکز در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال احداث می شود.
دکتر جواد نوراللهی افزود : زمین این مرکز دولتی بوده و کلیه هزینه های احداث آن توسط نوادگان مرحوم شیخ عباس قمی و مرکز خیریه محدث تأمین می شود.
وی افزود : مهمترین اصل در اجرای طرح تحول نظام سلامت ، عدالت در دسترسی افراد امکانات درمانی و بهداشتی است که این مهم با تلاش دولت و همت خیرین سلامت محقق می شود.
وی اظهار داشت: گسترش خدمات سلامت و دسترسی عادلانه تمامی مردم از اولویت های دولت است و این مهم در قرچک با تلاش مسئولان و همت خیرین سلامت محقق شده به گونه ای که توسعه مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان با رشد فزاینده ای روبرو بوده است.
نوراللهی تصریح کرد: شرایط بوجود آمده در وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و به ویژه در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در جذب خیرین سلامت ، فرصت مغتنمی است که باعث ارتقاء سطح سلامت عمومی در جامعه می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.