آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تیم فوتسال مقاومت قرچک، سوهان محمد سیما را شکست داد

به گزارش راگانیوز  ، هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران با شکست نماینده فوتسال قم در دیداری خانگی همراه بود و سبب شد این تیم با یک پله سقوط در جدول رده بندی در رتبه ششم قرار گیرد.

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم شامگاه پنج شنبه در سالن شهید حیدریان قم و با حضور هواداران پرتعداد خود به دیدار تیم مقاومت قرچک رفت و در یک بازی پرحادثه و زیبا در نهایت ۴ بر ۳ برابر حریف خود تن به شکست داد.

در این مسابقه و در نیمه نخست تیم مقاومت قرچک با یک شوت دقیق به گل رسید اما در ادامه ضربه سنگین، دقیق و دیدنی ناصر اطمینان بازی را مساوی کرد تا یکی از گل‌های دیدنی هفته در قم به ثمر برسد.

در ادامه مقاومت قرچک روی یک کار تیمی به گل دوم هم رسید اما پیش از پایان نیمه اول، در حرکتی که باز هم ناصر اطمینان در متن آن قرار داشت، هاشم فرج زاده گل تساوی بخش را وارد دروازه مقامت قرچک کرد تا بازی در نیمه نخست با تساوی ۲ بر ۲ پایان یابد.

در نیمه دوم و در همان آغاز کار تیم مقاومت قرچک به گل سوم هم رسید و به نوعی، به تیم میزبان شوک وارد کرد و اوضاع زمانی برای تیم سوهان محمد سیما بدتر شد که قرچکی‌ها گل چهارم را هم به ثمر رساندند اما اشتباه فاجعه بار در کار دفاعی تیم مقاومت قرچک موقعیت را در اختیار علیرضا وفایی قرار داد و او نیز با شوتی سنگین و دقیق دروازه مقاومت را فرو ریخت.

در حالی که اختلاف گل به حداقل رسیده بود تیم سوهان محمد سیما تلاش می‌کرد بازی را به تساوی بکشاند و این فرصت را از روی نقطه پنالتی دوم به دست آورد اما ضربه علیرضا وفایی توسط دروازه بان مقاومت دفع شد و بدین ترتیب تیم سوهان محمد سیما در خانه برابر مقاومت ۴ بر ۳ شکست خورد تا برای اولین بار در این فصل در خانه بازنده شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.