آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آغاز ثبت نام تورهای رایگان ری‌گردی ویژه نوروز

 به گزارش راگانیوز  ازشهرری، برومند نامداری ظهر امروز در جمع خبرنگاران از آغاز فعالیت پایگاه‌های ثبت‌ نام گردشگری شهر تهران و ری‌گردی در این منطقه جنوبی خبر داد.

وی با بیان اینکه تمامی ویژه‌برنامه‌های ایام نوروز 94 با محوریت ایام فاطمیه انجام می‌شود، گفت: شهروندان علاقه‌مند به تورهای گردشگری شهر تهران برای ثبت‌ نام و استفاده از این امکان تفریحی می‌توانند به پایگاه‌های مستقر در ایستگاه مترو شهرری، فروشگاه شهروند واقع در بزرگراه شهید آوینی و فروشگاه نجم خاورمیانه واقع در خیابان فدائیان اسلام مراجعه کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 افزود: فعالیت این پایگاه‌ها از پانزدهم اسفندماه آغاز شده است و تا بیست و هشتم ادامه دارد و شهروندان با مراجعه حضوری می‌توانند از این امکان استفاده کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: علاوه بر تورهای تهران‌گردی که به‌صورت متمرکز در تمام مناطق 22 گانه انجام می‌شود، تورهای رایگان ری‌گردی نیز طبق روال هر ساله از سوی مدیریت شهری منطقه 20 برپا می‌شود.

نامداری به آغاز ثبت‌نام تورهای گردشگری شهرری با محوریت مرکز ری‌شناسی اشاره کرد و یادآور شد: شهروندانی که علاقمند به اماکن تاریخی و باستانی شهرری و همچنین بقعه‌های مقدس و زیارتی این شهر معنوی هستند می‌توانند با شماره تلفن 55972118 تماس بگیرند و برای استفاده از تورهای رایگان گردشگری ویژه ایام نوروز ثبت‌نام کنند.

وی بیان داشت: تورهای گردشگری ویژه شهرری از دوم فروردین 94 آغاز می‌شود و تا یازدهم همان ماه ادامه دارد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 در پایان تصریح کرد: تورهای گردشگری ویژه شهرری در روز شهادت حضرت فاطمه (س) نیز برگزار نمی‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.