آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آلودگی هوای امروز تهران نتیجه قطع درختان در گذشته است

به گزارش راگانیوز ، حسن خلیل آبادی شامگاه دوشنبه در نهمین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری گفت: زمانی در منطقه کن تهران چندین هکتار باغ وجود داشت ولی در دوره مدیریت گذشته شهری به این بهانه که 30 درصد باغ ها بنا و 70 درصد باغ بماند، به مرور تمام باغ ها و درختان قطع و یا خشک شدند.
وی با بیان اینکه امروز شهر تهران به لحاظ آلودگی هوا و شرایط زیست محیطی وضعیت نابسامانی دارد، اظهار کرد: هزینه های تحمیل شده به دولت در اثر افزایش بیماری های حاصل از آلودگی هوا بیشتر از هزینه های ایجاد فضای سبز شهری است.
خلیل آبادی هفته درختکاری را فرصت مناسبی برای کاشت درخت و ایجاد اکسیژن برای شهر تهران دانست و یادآور شد: مردم تهران مانند گذشته باید در ایجاد، حفظ و نگهداری فضای سبز و درختان با مدیریت شهری همکاری لازم را داشته باشند چرا که کاشت درخت تنها راه ایجاد اکسیژن برای پایتخت است.
نهمین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری عصر امروز(دوشنبه) با حضور خلیل آبادی عضور شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، نصرالله رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و اسکندری مسئول راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ری و جمعی از اعضای شوراهای شهرهای شهرستان ری در دفتر شورای شهر ری برگزار شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.