آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آماده‌سازی زیرساخت‌های استقرار خدمات نوین سلامت مهم‌ترین برنامه شبکه بهداشت ری در سال جاری است

 

به گزارش راگانیوز، دکتر فاطمه تاجیک مدیر شبکه بهداشت شهرستان ری با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت: شناسایی مناطق کم برخوردار شهرستان در سال گذشته انجام شد و در همین راستا بلوک‌بندی و سرشماری جمعیت در این مناطق توسط این شبکه انجام‌شده است تا برنامه‌ریزی و برآورد تعداد پایگاه‌های سلامت و مراکز جامع سلامت موردنیاز انجام شود.تاجیک

تاجیک ادامه داد: از ابتدای امسال نیز آماده‌سازی زیرساخت‌ها جهت استقرار خدمات نوین سلامت در قالب طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت در دست اجراست. این طرح باهدف ارتقاء خدمات بهداشتی درمانی در روستاها در قالب برنامه پزشک خانواده روستایی و افزایش پزشکان مستقر در روستاها انجام می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان ری در مورد اقدامات انجام‌شده تاکنون گفت: در سال گذشته یک‌خانه بهداشت جدید در شهرستان احداث و یک مرکز بهداشتی درمانی روستایی تعمیر شد. در چهارماهه اول سال جاری نیز احداث چهارخانه بهداشت آغازشده که یک مورد آن به بهره‌برداری رسید و با حضور دکتر جعفریان ریاست دانشگاه و مردم مهربان روستای عماد آور به طرز باشکوه و خاطره‌انگیزی افتتاح شد.

مراحل ساخت سه خانه بهداشت دیگر نیز امسال پایان خواهد یافت.

دکتر تاجیک ادامه داد: راه‌اندازی یک مرکز بهداشتی درمانی روستایی نیز در دستور کار این شبکه قرار دارد که مراحل ساخت آن به‌زودی آغاز می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان ری در پایان ابراز امیدواری کرد با اجرای طرح تحول نظام سلامت شاهد دسترسی بهتر مردم به خدمات بهداشتی و ارتقاء سطح سلامت مردم باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.