آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آمادگی رسانه‌های استان تهران برای پوشش جامع راهپیمایی‌ روز قدس

خبرگزاری فارس: آمادگی رسانه‌های استان تهران برای پوشش جامع راهپیمایی‌ روز قدس

به گزارش راگانیوز ، مصطفی هدایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان تهران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت غیور، بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی، روز جهانی قدس را روز اتحاد مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین دانست و گفت: روز جهانی قدس یکی از ماندگارترین و باارزش‌ترین یادگاری‌های امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: امروز استکبارستیزی و مبارزه با ستمکاران و ظالمان به یک فرهنگ اصیل و ناب برای همه آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران افزود: حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی باشکوه و دشمن‌شکن روز جهانی قدس تداوم‌بخش این فرهنگ ناب و اصیل در جهان خواهد بود.

وی ضمن دعوت از اقشار مختلف جامعه برای حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس عنوان کرد: ملت غیور ایران اسلامی امسال نیز همانند سنوات گذشته با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر نفرت و انزجار خودشان را نسبت به استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند.

هدایی خاطرنشان کرد: همزمان با روز جهانی قدس مردم آزاده جهان با وحدت و یکپارچگی در روز جهانی قدس گامی مستحکم‌تر برای نابودی کفر و استکبار برداشته و به تحقق این مهم نزدیک‌تر می‌شوند.

وی با اشاره به حضور پرشور فعالان رسانه استان تهران در راهپیمایی باشکوه روز قدس بیان داشت: فعالان رسانه استان تهران در روز جهانی قدس همچون گذشته دوشادوش ملت غیور ایران اسلامی به صحنه آمده و ضمن حضور در این راهپیمایی باشکوه بار دیگر حماسه‌آفرینی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران در پایان تصریح کرد: اصحاب رسانه استان تهران با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن ادای احترام به مقام شامخ امام راحل و شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کرده و برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در تمام شهرستان‌های استان تهران را به تصویر می‌کشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.