آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دعوت رییس شورای شهر باقرشهر از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس

4770094_218

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ ایرج لک معروفی در بیانیه ای مردم شریف باقرشهر را به حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز قدس فراخواند .

در  این بیانیه آمده است : آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، که  توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با دوراندیشی و نگاه هوشمندانه ایشان به عنوان روز قدس نام ‌گذاری شده است در می یابیم که مسئله فلسطین و آزادسازی قدس مسئله مهم و حیاتی جهان اسلام می باشد .

با توجه به اینکه در طول دهه‌های اخیر روز قدس به نماد آزادی‌ خواهی، عدالت و حمایت از مظلومان در برابر غاصبان و زورگویان و متجاوزان تبدیل شده است برما همه مسلمانان است تا در این روز فریاد اعتراض خود را به جنایت‌های رژیم‌های غاصب سر دهیم و بیزاری خود را از اسراییل آشکار کنیم .

رییس شورای شهر باقرشهر در ادامه این بیانیه افزود : با اشاره به ثمرات مختلف پیروزی انقلاب اسلامی ایران روز قدس یکی از مهمترین ثمرات انقلاب اسلامی است که در نمایش آزادی و بیداری مسلمانان در جهان نقش بسزایی دارد ، که با توجه به وقایع مهم منطقه ، روز قدس امسال از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

لذا با توجه به جایگاه و اهمیت روز جهانی قدس ، از مردم شریف ایران به خصوص مردم خوب باقرشهر خواستاریم تا با حضور پرشور و یکپارچه خود نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند و با این حضور گسترده باعث دلگرمی مردم فلسطین شوند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.