آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آمادگی کامل ایستگاه آتش نشانی باقرشهر در روز عید فطر

آمادگی کامل ایستگاه آتش نشانی باقرشهر در روز عید فطر

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ رضایی با اعلام این خبر گفت:ماموران آتش نشانی باقرشهر به منظور تامین ایمنی مراسم عید سعید فطر که با حضور هزاران نمازگزار در استادیوم ایثارگران مجموعه عطر سیب برگزار می شود در حالت آماده باش خواهند بود .

مسئول آتش نشانی باقرشهر با اشاره به اینکه هرساله تعداد کثیری از مردم مومن باقرشهر برای اقامه نماز عید فطر حضور می یابند ؛ اظهار داشت : با توجه به پیش رو بودن اقامه نماز عید فطر و مراسم پرفیض ، در همین راستا سازمان آتش‌نشانی باقرشهر تدابیر ویژه ای برای آن روز اندیشیده است.

وی در ادامه افزود : آماده‌باش صد درصدی نیروها و ایستگاه‌های عملیاتی ، استقرار خودروهای عملیاتی اطفای حریق و امداد و نجات در استادیوم ایثارگران مجموعه عطر سیب از جمله این تدابیر است.

رضایی با اعلام اینکه ماموران آتش نشانی شهرداری باقرشهر همواره در تمامی زمینه ها بسیار فعال و پویا هستند و تامین ایمنی را برعهده دارند ، تصریح کرد : نیروهای آتش نشانی باقرشهر در راهپیمایی روز قدس علاوه بر اینکه در حالت آماده باش بوده اند ، در این مراسم نیز شرکت کرده و حمایت خود را از مردم بی گناه فلسطین نشان دادند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.