آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آموزش تفکیک زباله از مبدا در ۱۱۰ مدرسه منطقه ۱۹ اجرا شد

سعید صالح در این باره اظهار داشت: در مجموع سه هزار و ۷۹۹ دانش آموز و کودک در مهدها و مراکز آموزشی در این مدت، آموزش های مرتبط با پسماند را فرا گرفته اند.
وی تصریح کرد: جامعه هدف ما در این زمینه به مدارس محدود نمی شود و شهرک ها و مجتمع های بالای ۵۰ واحد به تعداد ۲ شهرک و ۲۳ بلوک با جمعیت ۱۵ هزار و ۴۳۱ نفر نیز از این آموزش ها بهره مند شدند.
صالح اضافه کرد: ۲۰۹ عدد مخزن مخصوص پسماند خشک به همراه تعداد زیادی بروشور و بسته های آموزشی نیز در بین مردم و محلات منطقه توزیع شد.
وی گفت: برگزاری کارگاه، غرفه های بازیافت و اجرای گروه نمایش با مقوله محیط ‌زیست از روش هایی محسوب می شود که برای آموزش بهتر ارائه شد.
معاون خدمات شهری شهرداری اضافه کرد: گروه‌های محیط زیستی دانش آموزی می تواند به عنوان مهمترین سرمایه اجتماعی محله یا مدرسه تاثیر گذار باشد تا حجم بالایی از آلودگی‌ها را کاهش و در حوزه فعالیت خود استانداردهای زیست‌ محیطی را در دستور کار قرار دهند.
وی بر تداوم و انجام این قبیل آموزش ها در زمینه بازیافت تاکید کرد و افزود: این برنامه ها شامل برپایی کلبه بازیافت، زنگ بازیافت، پاکسازی محیط زیست و ایستگاه شادمانه در مدارس مورد توجه است و در طی سال تحصیلی اجرا می شود.
منطقه ۱۹ شهرداری تهران ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر ۹۲ کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع با پنج ن‍‍احی‍ه و ۱۴ مح‍له یکی از مناطق شهری جنوب تهران است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.