آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آموزش چهره به چهره بازیافت به بیش از 100 هزار خانوار جنوب تهران

خبرگزاری فارس: آموزش چهره به چهره بازیافت به بیش از 100 هزار خانوار جنوب تهران

به گزارش راگانیوز ؛ علی اکبر انجمنی در حاشیه زیارت حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از ارائه آموزش چهره به چهره بازیافت به بیش از 100 هزار خانوار منطقه طی 9 ماه گذشته خبر داد.

وی گفت: در راستای اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک آموزشگران بازیافت با مراجعه به منازل شهروندان نسبت به ارائه آموزش‌های بازیافتی به 370 هزار شهروند اقدام کردند.

مدیر شهری جنوب‌شرق تهران با اشاره به این‌که آموزشگران بازیافت به‌منظور جلب مشارکت حداکثری شهروندان در این طرح در مراکز اداری، تجاری، فرهنگی و مساجد منطقه نیز حضور یافته و شهروندان را با تفکیک زباله از مبدا آشنا کردند، افزود: آموزش 2 هزار و 500 نفر از مالکان تجاری و اصناف، یک هزار و 500 شهروند در مراکز اداری، 5 هزار و 900 نفر در مراکز فرهنگی و 11 هزار و 800 نفر از نمازگزاران در مساجد از دیگر اقدامات این حوزه بوده است.

وی به آشنایی 14 هزار کودک با مباحث بازیافتی در قالب برنامه‌های هنری و نمایشی بازیافت و آموزش در مدارس و مهدهای کودک‌ اشاره کرد و بیان داشت: با برگزاری 112 کارگاه آموزشی بازیافت بیش از 5 هزار شهروند در این کارگاه‌ها شرکت کرده و با اهمیت تفکیک زباله از مبدا آشنا شدند.

انجمنی یادآور شد: از دیگر اقدامات اداره بازیافت در زمینه آموزشی، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی برپایی 282 غرفه اطلاع‌رسانی، 100 پایگاه تعویض کتب باطله و … بوده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.